ISSN 1337-8481

pondelok, 4. novembra, 2024

Pochod za mier v Bratislave – VIDEO

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Protestujúci ľudia znova vyšli do ulíc. Dnes sa v Bratislave uskutočnil Pochod za mier na Hodžovom námestí, pred Prezidentským palácom, naplánovaný od 17.00 – 19.00 hod.

Súčasťou bol aj pochod zúčastnených z Hodžovho námestia na Námestie SNP, odtiaľ pokračovali medzi Veľvyslanectvom Ukrajiny v SR a Veľvyslanectvom Ruskej federácie v SR.

Na dnešný deň boli ohlásené viaceré protestné zhromaždenia a pochody.

Za vyhotovenie videa a fotografií ďakujeme ich autorovi Emilovi Schenkovi.

 

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Ak existuje rychlejsia a jednoduchsia cesta k mieru nez ta, ze Rusi odidu z Ukrajiny tak som same ucho. Len nejako nerozumiem sko mozu byt ucastnici pochodov za „mier“ na jednu stranu za mier a na druhej strane mavat s Ruskymi vlajkami…

  2. V com ta provokuje na pochode za mier vlajka napadnuteho statu? Mna viac sralo ked som videl Ruske, komunisticke a neviem ake handry

  3. Fascinuje ma transparent s napisom Yankees go home! V 2014 Kotleba dal zavesit podobny na urad BBSK, doplneny o Stop NATO.
    Zaujimave je ako jedincom ktorym vadi Ukrajinska vlajka, ktori sa ohanaju, ze sme na Slovensku, Ruska vlajka uz nevadi.

  4. Rusko napadne Ukrajinu, ale ľudia idú demonštrovať pred ambasádu tretieho štátu aby bol mier. Logika jak prasa 😀 pritom by stačilo donútiť Rusko aby zložili zbrane…

  5. Rusofili a putinofili nechcú mier. Nechcú aby rusi a ukrajinci zložili zbrane.
    Oni chcú aby sa Ukrajina vzdala Rusku. Aby Ukrajine nikto nedodával zbrane a konečne prehrali.
    Prečo nikto z nich nekričí aby rusom sa nedodávali zbrane? Aby rusi prestali tieto zbrane nosiť na krajinu?
    Sú to zaslepení ľudia nostalgickými spomienkami na zlatý sovietsky zväz a s romantickými idylkami o všeslovanskej vzájomnosti (ktorá nikdy neexistovala).

  6. Ten mladý rus im to pekne natrel :DD Fašisti zase ukázali že podporujú vojnu a že nechcú aby ruSSko skončilo zbytočnú vojnu. Ktorú vedie na ukrajine a podporuje ju tam už od roku 2014.

  7. Čítam tu 10 komentarov k pochodu za mier, z toho asi o ôsmich sa dá povedať, že sú určitým spôsobom nenávistné. Rozumiem, pretože ľudia sú frustrovaní. Frustrovaní sú, lebo za vojnu jedna strana obviňuje druhu a druhá prvú. A pritom patríme všetci do úplne rovnakej skupiny obyčajných ľudí, ktorá stojí proti miniskupinke boháčov, ako ruských, tak aj ukrajinskych , amerických a ďalších, ktori si práve rozdávajú nové karty v oblasti ziskov z ropy, zemného plynu a pôdy, pričom na to používajú vraždenie a je im to úplne ale úplne jedno, koľko stovák tisíc obyčajných ludi ešte zomrie. Pokym sa nezačneme na tento konflikt pozerať optikou obyčajných pešiakov, ktorí stoja spolu proti nenažranym bohačom, ovládajúcim politikov, dovtedy sa budeme hádať za názory o tom, kto môže za vojnu , atď. A to tým mocným maximálne vyhovuje.

  8. A ty o odpade vies svoje, ved sam si odpad.
    Tak dezolatom vadia ukrajinske vlajky a preto pochoduju pod zakazanymi sovietskymi.

  9. Anonym 4. marca 2023, 9:32 – myslíš ten Smer, na ktorého čele stojí Róbert, ktorý vravel:

    „Nepovažujem za správne, aby človek, ktorý má k dispozícii vládnu moc, či už štyri roky, alebo osem rokov, potom sa vrátil do parlamentu a vykrikoval z lavice, ako dnes vykrikuje pán Dzurinda alebo pán Mikloš. Je to smiešne. Podľa môjho názoru to nie je dobré. Človek by mal po tom, ako skončí vládnutie a ľudia mu nedajú druhýkrát dôveru, povedať ďakujem pekne a mal by odísť z politiky. To je môj recept,“ povedal Fico v nedeľnej relácii TA3 V politike 4. 1. 2009.

    Okrem toho dodal: „Nikdy si ja nesadnem do parlamentu ako opozičný poslanec.“

  10. Ten toho nakecal.
    Môžem vás ubezpečiť, že v roku 2014 už v politike nebudem.

    Diaľnica do Košíc bude hotová do roku 2010.

    A tupci mu stále veria.

  11. Anonym 4. marca 2023, 9:32 – daj si poradit od niekoho chytrejsieho nie len ake i/y sa pise pri nominative mnozneho cisla pridavnych mien, ale aj pri volbach.

  12. Mám pocit, že čím dlhšie vedie Putler vojnu na Ukrajine tým je aspoň mnohým ľuďom na tejto diskusii jasnejšie, ako najrýchlejšie vojnu zastaviť. A to je, aby svoju hordu poslal naspäť do Ruska, kde by mohla robiť niečo užitočnejšie napríklad stavať kanalizáciu pre svojich občanov z tých záchodov ktoré znova pokradli 🙂

  13. Ukrajinci s rusmi sú si veľmi podobní. Sú to dosť zaostalé národy, fixované na dogmy a históriu. Hoci sa to na prvý pohlad nezdá, ale nemaju s nami veľa spolocneho. Nech už dopadne vojna akokoľvek ( osobne si želám, nech skončí rýchlo a nech neumieraju nevinní ), záplava Ukrajincov nás bude stáť veľa síl, aby sme v štáte udržali aký taký poriadok. Mám s nimi pracovné aj osobné skúsenosti posledné 4roky na dennej báze. Žiaľ prevažne negatívne.

  14. Prečo na Slovensku neboli žiadne protesty ani blbečkovci z médií, či z kadejakých príživníckych spolkov, alias mimovládok nebehali s vlajkami Srbska, Iraku alebo Líbye, keď boli tieto krajiny napadnuté USA? Ani ich invázie neschválila OSN, bola masívne ničená civilná infraštruktúra a zomreli tisíce civilistov. Kým budeme merať špinavosti dvojakým metrom, nemáme právo kritizovať konanie iného. Všetko ostatné sú len sprosté alibistické žvásty typu – to bolo ďaleko, to neboli naši susedia, blablabla. Síce sa nám nikto nevyhrážal atomovkami ale zato má Európa obrovské problémy s migráciou, čo je nezanedbateľný bezpečnostný problém. Ale nepočujem, žeby to niekto kritizoval, nebodaj navrhoval sankcie za porušenie pravidiel, o ktorých teraz počúvame asi 358000x za deň.

  15. Vsetci blbeckovci a ini debili si sanovali sily na pochody mieru, ktore bezia teraz. Jednoduche nie? Takze, nasad si zelenu mikinu a sup sup vrestat bludy do ulic.

  16. Anonym 4. marca 2023, 11:27 – prečo klameš?

    Od začatia bombardovania JZR sa konali po celom Slovensku protestné zhromaždenia na podporu Juhoslávie a proti agresii NATO. Najsilnejšie protesty sa konali každý deň v Bratislave, začínali pred ambasádou USA a pokračovali sprievodom po uliciach Starého mesta. Ľudia sa zhromažďovali aj pred ambasádou JZR v Bratislave, kde zapaľovali sviečky na počesť obetí agresie NATO. V novinách Slovenská republika boli pravidelne uverejňované správy o protestoch v Bratislave. „Upršané počasie včerajšieho dňa neodradilo vari päťsto odporcov leteckých útokov NATO, aby svojim protestným mítingom pred americkou ambasádou vBratislave vyjadrili nesúhlas sagresiou Severoatlantickej aliancie vJuhoslávii. Už dvadsaťdeväťkrát sa stretli na Hviezdoslavovom námestí s protiamerickými a protivojenskými transparentami“. Denník Slovenská republika bol jediným médiom počas bombardovania JZR, ktorý sa zaujímal o situáciu slovenskej menšiny v srbskej Vojvodine z pohľadu krajanov, ktorých bombardujú. V článkoch dávali komentátori do súvislosti, že povolenie vlády na prelety lietadiel a transport techniky NATO mali za následok aj priame ohrozenie na živote vojvodinských Slovákov.

    PROTEST PROTI VOJNE V IRAKU
    A
    SPOMIENKA NA OBETE VOJNY V JUHOSLÁVII
    (24.3.1999)
    PONDELOK 24. MARCA 2003
    18.00 H
    PRED AMBASÁDOU USA

  17. To som Ja 9:32. Vidím že som tu riadne štuchol do liberálneho a určite aj proukrajinSSkého hovna. Vy všetci proti mne ste tí ktorí sledujete akože slovenské médiá a z toho pramení tá vaša zadubenosť.
    Ja používam vlastný rozum…

  18. Ale ked vocca povedali, ze neboli, tak neboli. A taka je prauda, mi to vyjeme, lebo mi nejsme ouce. A vcil masmažete.

  19. Anonym 4. marca 2023, 12:15 – za “vlastny rozum” povazujes to ze ignorujes fakty, ze protesty proti agresii sa konali aj predtym? Alebo ze neovladas gramatiku rodneho jazyka?
    Alebo, ze sem len chodis spinit diskusiu klamstvami a urazkami?

  20. Illya Medvedev, syn bývalého prezidenta Ruska Dmitrija Medvedeva v USA študoval a neskôr tam aj žil.
    Ekaterina Vinokurova, dcéra ministra zahraničných vecí Ruska Sergeja Lavrova, od narodenia žije v USA.
    Polina Kovalevova, nevlastná dcéra ministra zahraničných vecí Ruska Sergeja Lavrova, žije vo Veľkej Británii.
    Dcéra ruského ministra obrany Sergeja Shoigu má od roku 2019 litovské občianstvo.
    Elizaveta Pesková, dcéra hovorcu Putina Dmitrija Peskova, žije vo Francúzsku.
    Syn bývalého ministra školstva Andreja Fursenka žije v USA.
    Dcéra ruského ministra športu Veaceslava Fetisova, Anastasia žije v USA.
    Z ruskej dumy veľa detí žije v USA a západných EU krajinách.

    Posadnutosť konšpiračnými teoriami úplne zatieni rozum. Až do takej miery, že protest za mier je namiesto pred ruskou ambasadov pred americkou.

  21. Anonym 4. marca 2023, 12:06
    Osobne som sa zúčastnil niekoľkých, tebou menovaných aktivít, len bohužiaľ, mimo ľudí, tieto invázie nikto neodsúdil ani inak nepotrestal. Nikto nebol ťahaný na zodpovednosť, neboli uvalené žiadne sankcie, žiadny politici voči nim verejne nevystúpili, do dnes nebol na súde v Haagu súdený ani jeden americký či britský politik alebo vojenský veliteľ. Ale voláme po spravodlivosti pre Ukrajinu. Celá EU je len na smiech.

  22. zaujimave ze tvrdis ze su nam neni podobni pod clankom o proteste presne plneho takych ludi o akych pises… nikto normalny nezakomplexovany a nezamerany na falosne predstavy v hisotrii nemoze mavat vlajkou zssr ani sympatizovat so slovenskym statom, tj. volit republiku a smer, proste tie dve veci sa vylucuju… teda smer volia este oportunisti co si chcu naplnit vacky pri kortesackach ale to je ina pesnicka … teda nepresvedcil si ma a mame tu stale vela takych o akych pises a nie sme ini od ukrjaincov ani od rusov oblbovat sa stale nechame a stale volime populistov, komunistov a fasistov ako lahku cestu

  23. 4. marca 2023, 13:51
    V čom? Daj, koľko sankcií bolo uvalených na akúkoľvek krajinu zo západu za vojenské intervencie? Koľko predstaviteľov vlády, či armády bolo postavených pred medzinárodný tribunál? Technicky vzato, USA spáchali s Irakom a Srbskom to isté, čo Rusi s Ukrajinou. Lenže…..prínos demokracie v podobe náletov a zabitia tisícov civilov potrestaný nebol. Nijako. Na druhej strane sa neustále vymýšľajú nové a nové sankcie. Pýtam sa znova, v čom klamem?

  24. Zase ti treba dookola vysvetľovať v čom je ten rozdiel? Zase nevieš prečo rusi nemali také sankcie za Afganistan, moldavsko, Gruzinsko, Krym a majú ich až teraz?…stále nerozumies tomu prečo sa západ snaží eliminovať armádu štátu ktorá sa mu vyhráža a ktorá na neho môže zaútočiť?…robíš toho nechapaveho za peniaze alebo tomu vážne nechceš rozumieť?

  25. Nie, neviem v com je rozdiel. Preco nemali amici doteraz sankcie za Irak, Srbsko, Syriu alebo Libyu? Pokial viem, Srbsko aj Irak boli nimi napadnute bez rezolucie OSN. Takze do pice znova, v com je rozdiel??? Zapad sa snazi eliminovat niekoho armadu? Akym pravom? S takouto politikou chodte do pi..

  26. Ratafak plachta 4. marca 2023, 17:53
    Raťafák, jediná otázka, majú platiť pravidlá a zákony pre všetkých rovnako?

  27. Anonym 4. marca 2023, 20:05 – vedomosti kazdy jedinec mal ziskat na skole, pripadne sa moze dovzdelat aj dodatocne.

    Ked ale niekto pozaduje vysvetlenie preco su dva a dva styri, to je uz iny problem a nemyslim si ze vedomostny…

  28. Anonym 4. marca 2023, 20:05 – klames v tom, ze bombardovanie Juhoslavie nikto neodsudil, nie len na SVK, ale aj vo svete protestovali nie len ludia v uliciach, ale aj politici. Klames, ze si sa zucastnil mnou menovanych “aktivit”, ak by to bola pravda, nepisal by si tu lzi.
    Rozdiel je v tom, ze mas popletene pojmy z dojmami. Srbsko (Juhoslaviu) bombardovalo NATO, nie USA ako jediny stat. Na rozdiel od Ruska, zhodlo sa na tom 23 krajin, zatial co Rusko jednostranne napadlo Ukrajinu, pri com od 2014 trvalo na tom, ze muzici vo vojenskych uniformach na UA bez vyloziek a vlajok na uniformach nie su Rusi, ze iba cvicia na svojom uzemi, ze nenapadnu Ukrajinu a napriek tomu…
    S Irakom nema zmysel sa rozpisovat lebo ignorujes fakty, mas krvave oci na zapad, USA a pri pohlade na vychod do Ruska si nasadzujes ruzove okuliare.

  29. 4. marca 2023, 20:38
    Pán Majko, ale podľa Vás a Vám podobným 2 a 2, nie sú 4. Ak by to tak bolo, boli by aj spravodlivo vyvodené dôsledky. Nie iba teraz, ale aj v minulosti.

  30. 4. marca 2023, 20:58
    Povolenie na vojenský zásah voči inej krajine môže dať iba OSN. A to sa nestalo. Príkaz vydal Javier Solana, vtedajší šéf NATO. Aké fakty ignorujem o Iraku? Že Bushovi sa ako jedinému snívalo o zhn, pričom zbraňoví inšpektori z OSN žiadne nenašli? Celé to bol veľký ojeb, a bohužiaľ pre vás, sa to aj prevalilo.

  31. Anonym 4. marca 2023, 21:15 – Ak by si mal pravdu, tak by od 2. svetovej nebola ziadna vojna, lebo Rusi a Cinania by vetovali proti NATO a clenske staty NATO zas proti Rusku a Cine.
    A este nieco, asi budes prekvapeny a mozno sa ti zruti svet, ale vies o tom ze Rusko dva krat sa uchadzalo o vstup do toho “spinaveho paktu” NATO? A raz aj s batuskom Putinom na cele? Prosikat sa Billovi Clintonovi.
    Obidva krat boli poslani kadelahsie

  32. Anonym 4. marca 2023, 21:33
    Predstav si, že nezrúti. Presne, boli poslaní kade ľahšie. Nuž, vybudoval sa protipól. Majú čo chceli.

  33. Anonym 4. marca 2023, 21:36 – chlape ty mas riadne medzery, NATO vzniklo prave za ucelom ochrany pred clenov NATO pred CCCP a preto by bol nezmysel ich prijmat do NATO, ako aj nastupnicky stat Rusko s Putinom na cele, s imperialistickymi chutkami a zlomenym srdieckom kvoli rozpadu CCCP.

  34. Ako funguje oligarchia 4. marca 2023, 12:40
    No teraz pre objektivitu daj info aj o oligarchoch z Ukrajiny. Všetci sú na Ukrajine? Ak máš peniaze, žiješ kde chceš a deti študujú tam, kde chcú. Veď prečo by si sedel doma?

  35. Anonym 4. marca 2023, 20:05…akym právom sa západ snaží eliminovať armádu, ktora sa mu vyhráža?… tu otázku myslíš vážne?…v ruskej štátnej TV sa bavia o tom do koľko minút zničia Paríž, Berlín, Veľkú Britániu a ty sa pýtaš prečo sa západ snaží eliminovať túto armádu?….

  36. Lenže zabudas na detail, že UA oligarchovia nehlasaju na UA hlúposti o tom, že Západ je nepriateľ, skazený svet a podobne….

  37. občania vyjadrili svoj názor a politici ? namiesto kladenia otázky „čo robíme zle keď idú do ulíc“ sa pýtajú „ako je možné že vôbec vyšli do ulíc“ . veľa politikov bude rozčarovaných po voľbách .

  38. Ak bude niekto chcieť poraziť Rusko,musí od neho najprv odtrhnúť Ukrajinu a potom poštvať proti nemu ostatné slovanské národy. Pretože iba slovania sú schopní zničiť sami seba.

    S ich pomocou bude možné Rusko poraziť. Po jeho porážke budú tieto krajiny bez ochrany a bude ľahké ich poraziť

    Bývalý Nemecký kancelár Bismarck

    Ratafak ešte stále ti to nedochádza ?

  39. Na základe 150 rokov starého výroku usudzujes čo?
    Koľko krajín odvtedy napadlo Rusko a naopak koľko krajín napadol, okupoval, denacifikoval, nechal vyhladovat Rus?
    Daj si to na papier a možno sa ti rozjasní kto chce koho zničiť…

  40. Ratafak plachta 5. marca 2023, 9:26
    Tebe sa o Rusku už musí aj snívať. Daj si na papier aj koľko krajín napadlo amerických parchantov a koľko krajín zničili oni. A potom kecaj.

  41. Ratafak plachta 5. marca 2023, 8:02
    Ak do niekoho roky rokúce kopeš a obtieraš si o neho papuľu, tak musíš počítať, že po nej raz dostaneš. Čo západ chcel, to teraz má.

  42. Anonym 5. marca 2023, 10:23
    Mne sa tu žije celkom fajn na tom „hnusnom západe“, len neviem ako vytupeným rusom asi moc dobre nie keď sa tam nikto nehrnie a kto môže odtiaľ uteká chodár aj do Argentíny. Ak si myslíte že lepšie tak šup šup smer zemľankovo a pomôcť im pozdvihnúť životnú úroveň :)))

  43. Anonym 5. marca 2023, 10:23 – kde zapad dostava po papuli? Podla mna najlepsia a najvacsia armada sveta (Rusko) dostava po papuli, v 28krat mensom state, 150km od vlastnych hranic, pri stratach za nieco vyse roka vyssich ako za 10rokov v Afganistane.

  44. Anonym 5. marca 2023, 10:23…a nekopalo náhodou Rusko roky do západu/stredu? Okupácie v strednej európe, zasahovanie do volieb, vrbetice, kybernericke utoky, zostrelene lietadlo s holandanmi, teraz vyhrážky atomovkami..západ to dlho toleroval…dáš pár príkladov ako západ kopal do Ruska?..diky

  45. Anonym 5. marca 2023, 13:20 – nejake argumenty by sa nenasli v com nema pravdu, v com sa myli, pripadne klame? Iba argumentami nepodlozene konstatovanie? Nic viac?

  46. Ratafak plachta 5. marca 2023, 12:13
    Ešte si zabudol otravy novičukom Skripalovcov a Navaľného, ktorý je na 100% smrteľný ale v ich prípade bol asi pančovaný 🙂 Alebo sa stal zázrak. Obviňuje sa ľahko, ale ako sa vraví, dokáž to. A čo sa ponižovania Ruska týka, stačí sa pozrieť na správanie sa k ich športovcom, či odpálenie Nordstreamu. Ukáž mi jedinú krajinu, ktorá by to nechala len tak. Aj vyšetrovanie Dánska a Nemecka sa akosi zaseklo na mŕtvom bode. A koho, že to okupovali? Ešte k tomu v strednej Európe. Nemýliš si dojmy a pojmy? 😀 Vezmi knihu a vypni rozprávky.

  47. Ratafak,narábaš s klamstvom,neoverenymi faktami,a s tou okupáciou,už ti veľa ľudí napísalo,že to bola aj Ukrajina,a iné národy Sovietskeho zväzu,,A taketo fakty rád používaš,ale podľa tvojej logiky,to by si musel ale spomenúť aj hitlerovske Nemecko o.k?Je to čistá propaganda,čo ty tu stvaras.Korea rozdelená,Vietnam,vojnové zločiny bez konca kraja,Irak,trpíme aj my všetci,k vôli obrovskej emigrácii,ktorá nás môže ešte pekne potrápiť.Nepacili sa im Arabské štáty,tak sa rozpútali občianske vojny,napadnutá Kuba,Libanon,úplne zničena Líbia rozvrateny štát,vládnu tam rôzne kmene,Prevraty a Puče v Chile,Argentine,tisíce mŕtvych,vojna v Afganistane,s mucahedinymi ktorých si samých vycvičili pôvodne proti Rusom,Somálsko,v úplnom rozvrate,všade ,kde bola vojna mala USA prsty,NATO bombardovalo Srbsko,a to skoro výhradne civilistov Napadnutie Granady,Panamy,No bolo tých vojen okolo sto od druhej svetovej vojny,729 vojenských základní po celom svete.Cina a Rusko dokopy 7.Okolo 20 miliónov mŕtvych od druhej svetovej vojny.A preto robíš hnusnu propagandu lebo tieto fakta pri tých vypočítavani,čo všetko spravili Rusi ani len nespomeniem. A to sú fakta,lebo to nájdeš aj v Googlu,a nie polopravdy a klamstvá,aké ty používaš.Rozdiel medzi nami je ten,že aj ja odsudzujem Rusku agresiu,ale aj tu Americkú.A to pokrytectvo je neznesiteľné.

  48. napísal si toho dosť ale tá najvačšia perla prišla nakoniec: „A to sú fakta,lebo to nájdeš aj v Googlu“….ak veríš všetkému čo nájdeš na „googlu“ tak sa nedivím že píšeš tak ako píšeš….ty si ten čo pije bielidlo?

  49. Ratafak,keď si dám do Google „vojnové konflikty od druhej svetovej vojny,tak podľa teba to ukáže niečo iného,? A keď je to správa UNO,tak to nie je pravda,? Neboli vojny,ktoré som spomenul? Chces vytvárať novú históriu?Si proste propagandista na zvracanie,okrem toho som ich pamätníkom,od Kórei až doteraz.A ty ma neznamkuj.Ja už som vyznamkovany,aj od komunistov a aj od iných,ale mám svoj prehľad a mám aj svedomie a mám aj dve oči,nielen jedno,ako ty.Neklam,nezavaàdzaj,a bude ťa mať každý rád.A piť nepijem vôbec.

  50. Anonym 6. marca 2023, 9:02
    a napíšeš už konečne v čom presne som klamal?..ale konkrétne…
    ty nie si propagandista ak píšeš že nás okupovali ukrajinci a dalšie národy ale už nespomenieš kto ich sem poslal?..či to oni sami sa v Kyjeve, Budapešti atd rozhodli že nás napadnú?….sám vieš kto to celé riadil, ale to zamlčíš…to je propaganda
    To aj dnes možeš napísať že na Ukrajine vlastne bojujú čečenci, dagestanci, burjati atd…a taktne zamlčať kto ich tam poslal – toto je propaganda a nie ak v diskusií o aktuálnej vojne nespomenieš všetky historické vojny ktoré sa odohrali…..toto služi len aby si odklonil pozornosť od aktuálnej vojne a bavil sa o tom ako američania zabili indiánov…
    ale čakám na to v čom vlastne klamem…
    PS: niekolko krát som odsúdil všetky agresie…od gréckych, osmanských, francuzskych, nemeckých, čínských až po americké…ale nemá zmysel to robiť pod každým príspevkom,.

  51. Zasahovanie do volieb? Kybernetické útoky? Zostrelenie lietadla? Vrbetice,? Vyhodenie Nordstreamu? Čo z toho je pravda? Boli tie vojny skutočne? Odohrali sa? Koľko ľudí zomrelo a prečo? To je pravda.!! A či to boli USA,alebo Rusko,to je pre mňa nepodstatné.Boli to zločiny aj z jednej a aj z druhej strany.Tak má ty tu nepoucuj.A 68 ôsmy rok som zažil na vlastnej koži.Bol to Sovietsky zväz a nie Rusi,ako sa snažis teraz za každú cenu dokazovať.A tebe už neodpoviem Ratafak,lebo ja mám názory,ty máš ideológiu,a presne tak ako ty sa chovali zarytí komunisti v 50 tých rokoch.

  52. a kto rozhodoval o tom kam pojde bratský pomáhať či denacifikovať armáda sovietskeho zvazu?
    kto v máji vo veľkom oslavuje víťazstvo vo vlasteneckej vojne?
    Ty si naozaj v tom že to veľké Rusko, ktoré sa chváli tak bohatou historiou a kultúrou existuje iba cca 30 rokov?
    ako som ti už písal, ty máš názory také že po 24.2.2022 si sa radšej prestal aj podpisovať pod prezývkou, aby sme nedohladali tie perly čo si tu predtým popísal…tak radšej pokračuješ ako anonym…
    našu okupáciu dokážeš pripísať aj Ukrajincom a iným národom a hneď v dalšom príspevku tu zadreš „Bol to Sovietsky zväz a nie Rusi“….tak Ukrajinci ako súčasť sovietskeho zvazu áno, ale Rusi už nie?….ty propagandista….

  53. Ty chudáčik,už sa začínaš trošku motať,Ratafak.Vymyslas si nové a nové veci,chytáš ľudí za slovíčka,to je jasný dôkaz,že proste to nejde.!

  54. No, zamotal si sa ty, tak ti to napíšem radšej jednoduchšie:
    Ty píšeš že nás neokupovali Rusi ale Sovietsky zvaz.
    Sovietsky zvaz vyhral v druhej svetovej vojne, tak ako to že každý rok v máji Rusi oslavujú víťazstvo?
    Veď podľa tvojej logiky to nevyhrali Rusi (rovnako ako nás neokupovali) ale Sovietsky zvaz….či pri tom oslobodzovaní a víťazstvách sú to Rusi a pri útokoch a okupáciách „ukrajinci a dalšie národy“ Sovietskeho zvazu?

  55. 😂😂😂Ratafak,nehanbíš sa takéto prirovnanie,a takúto logiku tu nastaviš?.Tak ja som si myslel,že si inteligentnejší.Inak uznaj,čo si teraz napísal za blbosť. Oslavovať víťazstvo v 2.svetovej vojne môže každý,aj Ukrajinci,aj Bielorusi,aj Lotyši,Estonci,Kazasi,a ktovie kto všetko.A aj Slováci.To už je na hrane debility,čo si teraz vypotil.

  56. Anonym 6. marca 2023, 9:02 – preco zo svojim “nazorom” neuvedies, ze na opacnej strane tych konfliktov od druhej svetovej vojny boli vzdy Rusi? Kuba, Korea, Vietnam, Afganistan, Syria, Irak atd.? Ty pravda. Ty tu ides podsuvat nieco o propagande?
    Vzhladom na to, ze tvrdis, ze si 68 zazil je uplne jasne, ze minimalne 20 rokov si bol huckany proti zapadu a USA. Ale aj imbecilovi musi byt jasne, ako sa veci maju, po zodpovedani jednoduchej otazky: kolko ludi odislo za lepsim zivotom do USA a kolko do Ruska? Na tomto tvoja skalopevna ideologia stroskotava.

  57. Anonym 6. marca 2023, 14:10….ja im oslavy neberiem, zaslúžia si ich, porazili nacistov…a právom si tent uspech privlastňujú:
    „Ruský prezident Vladimir Putin v nedeľu počas gratulácie bývalým sovietskym krajinám pri príležitosti 77. výročia porážky nacistického Nemecka v druhej svetovej vojne vyhlásil, že „víťazstvo bude naše tak, ako to bolo v roku 1945″.“

    Takže Putin – prezident RF (nie sovietskeho zvazu) vyhlasuje že zase vyhrá nad fašistami – tak ako v roku 1945 (to ešte nežil)

    náš pamatník píše že nás neokupovali Rusi ale Sovieti.
    Takže: ak si privlastňujú vítazstvá a úspechy zo sovietskych čias, nemali by sme im pripisovať aj okupácie a agresie zo sovietskych čias? (či za tie možu Ukrajinci a iné národy sovietskeho zvazu)?

  58. Anonym 6. marca 2023, 17:22…veď to je jasné, ale tak vidíš čo tu píšu..
    Za okupáciu 68 nemožu Rusi ale bol to sovietsky zvaz ( respektíve Ukrajina,a iné národy Sovietskeho zväzu).
    Podobné to je teraz…Rus obklúči ukrajinu 150 000 vojakmi a tretina ludí si myslí že Nato eskaluje situáciu..
    následne Rus zabere 15% Ukrajiny, zabíja, kradne, rabuje, znásilnuje, bombarduje a oni idú pred americkú ambasádu vykrikovať Rasija….Yankee go home

  59. Anonym 6.3.15:52,okrem tých nezmyslov,čo si tu napísal,z jedným argumentom s tebou načisto súhlasím.Ano,musel som znášať komunistickú propagandu( okrem pred augustom 68),práve preto mám nesmiernu alergiu proti dnešnej propagande,a hlavne jednostranným médiám.Ver mi,ničím,ale ničím sa táto propaganda nelíši od tej najhoršiej komunistickej.A nechoď mi tu z nejakým kremlom,môžem sa naňho,vieš čo! Ja som si zažil svoje.Tak viem o čom píšem.

  60. Ratafak,ja som tam bol,to mi jasné,že si sa okamžite priklonil k relácii RTVS,ktorá si našla tichto kriklunov,bolo tam Okolo 10 000 ľudí,a skoro všetci mali vlajky slovenské,okrem pár kotlebovcov,čo aj organizátori odsúdili.Potom tam boli od teba zmienení,krikluni,no a napočítal som tri ruské zástavy.Takze,máš smolu Ratafak a aj RTVS,

  61. Anonym 7. marca 2023, 9:13 – dedo, takze je nezmysel ze aj Rusi boli vo Vietname, Korei, Syrii, Kube, Iraku, Afganistane? A ze Ratafak tu “vytvara novu historiu” a je propagandista na zvracanie…
    Alebo je nezmysel, ze viac ludi odchadza za lepsim zivotom do USA ako do Ruska?
    A este mi ukaz kde som co pisal o Kremli voci ktoremu si sa tak ohradil.

  62. Anonym 7. marca 2023, 15:47
    V Iraku neboli určite. Tam boli tvoji kamoši z USA, keď bol Saddám ich najväčší spojenec na Blízkom východe vo vojne proti Iránu. Ale akonáhle si šiel vlastnou cestou, už bol nežiaduci. Ono je to tak, buď dodržiavate PAX Americana alebo ste nepriateľ. Je pravda, že viacej ľudí odchádza do USA ale život tam nie je ani zďaleka taký easy ako si to mnohí predstavujú. Samozrejme, ak máte prachy tak život gombička, ale inak, vás nechajú skapať pred dverami špitálu alebo od hladu na ulici a nikto ani prstom nehne aby vám pomohol. A drvivá väčšina američanov musí mať 2 roboty aby utiahli náklady na život, školy zdrav. poistenie atď.

  63. Anonym 8. marca 2023, 11:22 – a odkial mal Saddam najviac zbrani? Kto mu stopol dodavky zbrani zato ze si nepytal povolenie na Iracko-Iransku vojnu? Kto v 1982 nahle obnovil dodavky zbrani? USA to nebolo aj ked tiez podporovali zo zacoatku Irak, ale ZSSR.
    Tendencne tu pises svoje pravdy a Ratafaka obvinujes za propagandu, ale nie si o nic lepsi.

    Zivot nikde neni lahky, pecene holuby nikde nepadaju do huby zadarmo a bez prace, ani v USA a uz vobec nie v Rusku.

    A ako to chodi v Rusku tiez tendencne nenapises.

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img