ISSN 1337-8481

pondelok, 20. mája, 2024

O budúcej aplikácii diskutuje radnica s dobrovoľníkmi

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Ing. Zuzana Slahučková, referent komunikácie mesta Sereď /  Sereď sa rozhodla priniesť nové moderné riešenie pre lepšiu komunikáciu k svojim obyvateľom. K participácii na výbere tej najvhodnejšej a najprínosnejšej si prizvala dobrovoľníkov, ktorí už aktuálne skúšajú prvé odporučené aplikácie.

Mestský úrad pri tej príležitosti zorganizoval stretnutie so Seredčanmi, ktorí prejavili záujem priložiť ruku k dielu. „Vybrali sme sa zdĺhavejšou cestou testovania. Cieľom totiž nie je siahnuť po prvej marketingovo najpútavejšej aplikácii. Cieľom je, aby vybrané riešenie vylepšilo komunikáciu smermi občan – mesto a mesto – občan, a zároveň do budúcna vedelo zastrešiť potreby mesta. Nimi v reálnej dobe istotne bude napríklad  riešenie parkovacej politiky, Karta Seredčana s výhodami pre našich občanov a iné vylepšenia,“ vysvetlil primátor mesta Ondrej Kurbel.

Stretnutie s dobrovoľnými testermi prinieslo diskusiu, odborné podnety aj podnety z praxe a tiež námety, akú pridanú hodnotu by aplikácia mala pre Sereď niesť. Radnica najbližšie zorganizuje prezentácie s autormi mobilných riešení, ktoré testeri posunuli do užšieho výberu.

 

zdroj: Mesto Sereď

 

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Preplo tebe, dilino citaj:
    Nimi v reálnej dobe istotne bude napríklad riešenie parkovacej politiky, Karta Seredčana s výhodami pre našich občanov

  2. Každé normálne vyspelé mesto má parkovaciu politiku – rezidenti zadarmo a pocestní si priplatia. Inak nám autá zdevastujú mesto. Trnava už to rozbieha vo veľkom. Bratislava postupne. Koniec koncov končí éra lacných dostupných aút a od 2035 sa budú predávať už iba elektrické. Pripravte sa na autobusy, vlaky, kolobežky a bicykle a lepšie zdravie.

  3. Ved o tom hovorim. Za co chces vyberat parkovne v meste kde nie su parkoviska? Prenajme si mesto od lidlu, kaufu…?
    Alebo od brucha v milexe?

  4. Kde teda v tej Trnave vznikli nové obrovské parkoviská? Hmmm?
    Alebo na západe?
    Nie nikde to nefunguje že najprv postavíme parkoviská aby zaparkovali všetci a potom spustíme parkovaciu politiku….lebo platí základné pravidlo, čím viac parkovísk tým viac áut…
    A ešte jedna vec parkovacie miesto nie je ľudské právo.

  5. Tak teda ešte raz, mesta sú v prvom rade pre ľudí a nie pre autá. Takže ak chcete parkovať pod oknom kúp si pozemok, postáv dom a parkuj na svojom.
    Zvrátená predstava že mesto má každému človeku garantovať parkovacie miesto (a najlepšie rovno pod oknom) je prežitok 90.tych rokov. Je to nereálne.
    Áno na Slovensku máme áut veľa, lebo stále ich vlastníctvo a prevádzka sú extrémne lacné v porovnaní s vyspelejsimi krajinami. Aj preto dnes človek žijúci v bytovke, čo nie je bohvieaký štandard má tri autá. Toto je proste nereálne a neudržateľné v našich podmienkach. Čím skôr to začneme riešiť tým lepšie, už nám aj tak polka Slovenska zase odbehla…

  6. Takze, druhy raz treti raz.
    Predstav si, ze uz som to spravil asi pred 30.+ rokmi a mam garaz.
    Ale ide o to, ze existuje nejaka norma, ktora hovori o povinnom pocte park.miest pre dom, bytovku,atd. A samotne mesto svoje nariadenia porusuje. Vies kolko percent park.miest moze na jednom mieste mesto predat? A kolko ich predava? Prebehni sa po parkoviskach a spocitaj ich.
    A teraz, pokial mi mesto zakaze vjazd autom do centra, potom mi musi umoznit zaparkovat mimo.
    To, s viacerymi autami v jednej rodine, to mas pravdu, ale nie je to protipravne. A preto su tu tie pravidla o poctoch park.miest pre byt,dom….

  7. Samozrejme že poznám normy ale zisti si kedy dane stavby boli stavané a kolaudovane a aké normy platili vtedy. Čakať, že teraz každá 30+ rocna stavba má splniť nároky dnešnej doby je čisté sci-fi.
    A mimochodom parkovacia politika nie je o zákaze vjazdu do centra mesta ale skôr o racionálnym využití parkovacích miest ktoré existujú, teda tak aby slúžili ľuďom,ktorí to potrebujú a súčasne dodatočne sirokemu okruhu.
    Mimochodom žiadne právne nariadenie neupravuje koľko miest môže mesto „predať“, rovnako tak žiadne právne nariadenie neupravuje, že ak mesto spoplatni parkovanie musí ti ponúknuť alternatívu zadarmo odporúčam ti výlet napr. do Viedne aby si zistil čo je realita…

  8. Na Dolnomajerskej ulici je to ako na strelnici, akoby boli nastavané terče. Je to až smiešne, ako to na tej ulici vyzerá. Niekto tam má vyhradené aj 3 miesta. Myslím si, že každému by malo byť umožnené si niekde auto zaparkovať a nie, aby bolo všetko predané. Ako to vyzerá, že už nebude miesta na parkovanie, nehovoriac o tom, že keď niekto príde napr. na návštevu, že ho odparkuje na krátku dobu. Okrem iného, kto na taký nápad prišiel, pred detským domovom urobiť miesta na parkovanie pri ceste, keď možno, že ani chodník nemá šírku 150 cm, čo by malo byť pre chodchov. Stojí skoro celé auto na chodníku.

  9. 3/3 nie 5
    3) Vyhradené parkoviská podľa ustanovení ods. 1 písmeno a), b), c) na konkrétnej ulici nesmú
    presiahnuť 30% počtu parkovacích miest ulice – mesto ako cestný správny orgán rozhodne o
    ich vhodnom rozmiestnení. Maximálny počet vyhradených státí v súvislom rade je 4.

    a este niekde som zachytil, ze pokial sa jedna o ,,vozickarske,, moze to byt az 40%

  10. Čiže odkazujes na zrušené VZN, pozri si VZN o prenájme verejného priestranstva, nič také tam nie je spomenuté, takže tých 30% je len taká „sila zvyku“…

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img