Vedenie mesta píše o hyenizme médií, zatiaľ čo na mestskom cintoríne sa zamestnanci pohrebnej služby pozostalým vyhrážajú, posielajú ich do pi*e a ukazujú im hanlivé gestá – VIDEO
Sereď / Zahrabávanie mŕtvych mimo vojnového stavu ťažkou stavebnou technikou „preslávilo“ mesto Sereď obdobne, ako obstavanie telefónnych káblov bytovkou namiesto ich preloženia, či zaasfaltovanie telefónneho stĺpa a vysoko napäťového stožiara do prostriedka novovybudovanej cesty a kruhového objazdu.
Iba niekoľko dní dozadu došlo na mestskom cintoríne v Seredi ku konfliktu pozostalej po pochovanom z dôvodu snahy zasypať pochovaného ako kanalizačné potrubie, alebo mestskú infraštruktúru bagrom, ktorého činnosť pani Václavíková na poslednú chvíľu zastavila. Čo nasledovalo potom zo strany vedenia pohrebnej služby je svojim spôsobom pochopiteľné, no neprijateľný je postoj vedenia mesta. Namiesto okamžitého a rázneho odsúdenia konania pohrebnej služby na mestskom cintoríne, zjednania okamžitej nápravy a verejného ospravedlnenia sa obyvateľom mesta priamo primátorom Tomčányim za neprofesionálne konanie pohrebnej služby, viceprimátor Veselický do mestských novín napísal tento článok:
Veselický opätovne neprekvapil, jedine ak primitívnym prístupom k útoku na médiá, ktoré vo verejnom záujme poukázali na neprofesionálne konanie pohrebnej služby a arogantné správanie sa jej zamestnancov. V záujme médií o takto vážnu tému poburujúcu obyvateľov mesta a verejnosť Veselický bez váhania a rozmýšľania označil za hyenizmus.
Viceprimátor a primátorov hovorca Veselický dokonca neváhal v článku, v ktorom nedal možnosť vyjadriť sa protistrane spomenul zakopávanie mŕtvych do hromadných hrobov v New Yorku počas prvej vlny pandémie COVID-19, čo je nielen neetické, ale ani len v teoretickej rovine to nezodpovedá stavu, počas ktorého mal byť použitý bager v Seredi. Veselický namiesto prijatia zodpovednosti a ospravedlnenia sa za situáciu na mestskom cintoríne evidentne zneužije čokoľvek. Neuvedenie použitého zdroja v mestských novinách je v tomto už len dokreslením neprofesionality a nízkej úrovne tohto média, do ktorého neprimeraným spôsobom zasahuje vedenie mesta.
Vo svojom článku sa Veselický pýta, či v prípade nerobenia tejto práce hrobármi bude zomrelých pochovávať TV Markíza. Odpoveď je jednoduchá. Nebude ani TV JOJ, ani TV Markíza a ani Seredonline. Ale môže sa iniciatívy chytiť primátor mesta Tomčányi so svojim zástupcom Veselickým a prednostom Krajčovičom, nakoľko nie spomenuté médiá, ale vedenie mesta zazmluvnilo na správu cintorína pohrebnú službu vedenú Editou Kašíkovou.
Na základe na seredonline.sk publikovaných materiálov k tejto téme na mestský cintorín prišli reportáž urobiť dve celoštátne televízie a to TV Markíza a TV JOJ. Aká je skutočná realita na mestskom cintoríne, čo znášajú od zamestnancov pohrebnej služby zazmluvnenej mestom Sereď pozostalí je vidieť v tomto nami vyhotovenom videozázname:
Nemusí byť čitateľ a divák veľmi pozorný na to, aby pochopil, že vyhrážanie sa pozostalým zamestnancami pohrebnej služby, posielanie pozostalých do pi.e, nazývanie ich poje..nou sektou, či ďalšie útoky sú ťažko za hranou tolerancie aj ožranov zvyknutých na spôsoby štvrtej cenovej skupiny, nie to priestoru na mestskom cintoríne, ktorý by mal byť pietnym miestom pre pochovaných spoluobčanov.
Ak takéto správanie vyhovuje, či nevadí primátorovi mesta Ing. Martinovi Tomčányimu, viceprimátorovi Bc. Ľubomírovi Veselickému, poslancom MsZ a prednostovi úradu Ing. Tiborovi Krajčovičovi neznamená to, že nevadí občanom, ktorí si za pohrebné miesta a samozrejme aj za služby poskytované pohrebnou službou platia.
Pýtate sa, ako je toto všetko možné? Nuž, ak zamestnávateľ vie zamestnancov akej úrovne zamestnáva, pri príchode médií by ich mal od verejnosti odizolovať zatvorením do kancelárie a zákazom komunikácie s médiami. Na mestskom cintoríne v Seredi ale nastal pravý opak. Správkyňa cintorína Edita Kašíková zamestnancov na médiá vypustila a od komunikácie s nimi sa odizolovala ona samotná. Je vám zvláštne, že majiteľka súkromnej firmy na kameru bez štipky hanby namiesto ospravedlnenia sa vyhlásila, že za ňu bude hovoriť viceprimátor Veselický? Keby som chcel byť ironický, povedal by som, že rovnakého privilégia nech sa dožaduje každá súkromná firma v meste. Akékoľvek vyjadrenie Veselického sledujúc jeho históriu by však bolo pre každého slušného podnikateľa kontraproduktívne rovnako, ako je tomu v prípade vyjadrení poskytovaných v súvislosti s ostatnými kauzami týkajúcimi sa mesta.
Kauza zahrabávania mŕtvych ťažkou stavebnou technikou, vyhrážania sa zamestnancov pohrebnej služby pozostalým a novinárom nekončí. Jej vývoj budeme sledovať ďalej.
je zaujímavé prečo Veselický svoju matku a otca nezahrnul bagrom. Ale čo nie je môže byť , že jeho zahrnú bágrom ako špinavého psa.
Uz mi to ide na nervy,dojdem tam ja oni zmaknu…
Pan Majko toto snad neni pravda…nech ludia vidia co sa deje na cintorine…hroznee nieco
pán primátor Tomčányi toto je vaša vizitka aj spolu s odpadom na Malom háji a rozdrbaných chodníkoch.Pán Tomčányi zarobil ste na pozemkoch pod logistické centrá v Seredi????AKý provit máte z firmy v Malom háji?
novinarcina 0 bodov, v podstate ako vzdy. ALE, bc. bankovy manažment Lukáš ma zabil, ako tam stoji ako boss a roztahuje sa tam. Povedz na kameru, kolko kubíkov pervitínu ti prešlo cez nos…
Páni hrobári sa môžu hanbiť za svoje vulgárne správanie…. hnus!
Moja mama vraveli: Na hrubý mech hrubá záplata.
Cintorín momentálne vyzerá ako stavenisko. Chápem, že v príp. silnejších mrazov je technika na výkop hrobu lepšia ale, ak príde k poškodeniu iného hrobu, potom kto bude zodpovedný? A je vidno, že je kríza a nedostatok ľudí. Keď si spomeniem na starých hrobárov ako bol p. Šulák, tak títo páni majú čo doháňať. Prístup samotnej p. Kašíkovej ja katastrofálny. Ako správkyňa by sa mala začať tak aj správať. Ale buďme realisti. Nezmení sa nič, tak ako aj v mnohých iných prípadoch, všetko pôjde v starých koľajách. Niektorí ľudia majú hold hrošiu kožu. V Seredi, extra hrubú.
Čerešničkou na torte je vyjadrenie Valentíny V.. Čo týmto chcela dokázať? Len to dokazuje svojou hlúposťou a pochlebovačnosť. Ona bola spokojná? Neviem si predstaviť aký vzťah mala k svojmu mužovi, keď ho dala zahrabať bagrom? Hlavná vec, že tam bol p. primátor asi to stačilo pre jej spokojnosť. Možno, že bola vo vytržení, že ani nezbadala bager. Proti účasti p.primátora, žiadne výhrady, len k jej postoju k predmetnej udalosti.
Bc. 🤣🤣🤣
Poprosím o zverejnenie videa druhej strany. Nezostrihaného … 👋🏼
Vlado konečne s tebou súhlasím, keď sa nebavíme o politike, tak máme celkom podobné názory…
Tá Valentína bola rada, že ho zahrabali, šak ta filcka s nim nežila, ona ho nechcela!
Na tom videu sa len pan majko ukazal ako je neprofesionalny a drzí novinár 😂 ak sa tak môže vôbec nazvať.
Ďalej ma dostalo ako stará dôchodkyňa čo videla Bbager max z okna pred tým tak už vie ako sa ma postavit bager aby mohol kopať 😂 nič v zlom ale to remano sa vie hýbať aj do strán….
A už sa ani nečudujem že hrobári sa spravali ako spravali veď keď na nich neustále útočíte a nenechate si nič vysvetliť
Dodám že neobranujem nikoho, samozrejme že vedenie pochybilo ale hrobári su len pracovníci a ked im spravkina povie prejdite to buldozerom, tak to tak spravia😅
Majko a václavíková vy patrite na psy…
Vidieť, že ten Bc hrobar najskôr študoval s Veselickym. Obaja majú nedostudovanu Vysokú školu života v Sládkovičove. A najmä mu asi treba vysvetliť, že ak niečo natáča na mobil, že nemá otáčať s tým mobilom ako debil. Ale čistá tragédia v Seredi. Ak sa uzavrie most nad železničným mostom, tak do Seredi ani vrany nepriletia lebo je to tu jedna stoka.
Najlepsie na tom je to, ze aby mohla spravcova takto jednat, plati mestu, teda tym, ktorych nasiera len 2400€ rocne najom.
PRE HMMM! TY SI RIADNY CHUJ, Ó ČOM TO PÍŠEŠ? TY MAGOR, TEBE NEVADÍ AKO SA VYJADROVALI TÍ HROBÁRI? ALE BAGRU SA ROZUMIEŠ…
Super trefa, konečne niekto napísal čo má pán Veselicky za titul, aj na hrad by mohol ísť 😂😂😂hovorcu robiť
Pre LOLO, super si to napísal, konečne vieme aky má titul Veselicky, s tým by mohol ísť na hrad hovorcu robiť 😂😂😂
Nikdy nerob to čo nechceš aby robili tebe… čiže jedného dňa sa vám to vráti
Na foto je 5 chlapov a jamy musí kopať bager … cintorín je tak rozrytý jak keby tam divé svine behali a hľadali hľúzovku… chlapci nie ste hodní ani minimálnej mzdy
Docela jeb.telna ta kasikova.
Toto je naozaj úroveň…
Tých chlapov a s vedúcou by mali poslať na služobnú cestu do anglicka alebo Ameriky, nech konečne vidia, aký postoj treba zaujať k nebohým a pozostalým….
Hanba na 100 rokov, zas Sereď drží v niečom prím 🙄😥🧐
Našťastie, že zo Serede nepochádzam, a pochovaná tu nebudem ani ja, ani moji príbuzní… To by som nemohla zomrieť ďalších 50 rokov, kým sa vymenia aspoň 2 generácie hrobárov….
Je to hrozne… Treba tam dat kompetentnú osobu ktorá to bude robiť z úctou k pozostalím.. A tak isto aj starých hrobarov ktorí sa k ľuďom chovali pekne, udržiavali cintorin čistý.. Predtým to takto nebolo.. Viem ze je zla situácia a práce majú veľa ale to mali aj predtým a ťažká technika sa používať nemusela, nebolo to tam rozryté všetko robili ručne. Nebudem tu nikoho osocovat aj keď mam svoje skúsenosti s dotycnou Pani Kasikovou ale malo by sa vedenie mesta prebrať a začať riešiť problémy mesta.
pekne som sa docital…len by ma zaujimalo kolko vazi taky bager?ak ma do 3,5t tak ok cez most moze,ale ak nie ako ho tam dostali?po kolajach?kedysi kopali hrob 2aja..teraz tam bolo 5 chlapov a potrebuju bager..co tam hraju kocky vnutry za odsedene peniazky?
Hned na začiatok ,chcem napisat,ze pani Kasikovu osobne nepoznám…ale je mi jej uprimne ľúto…Zakomplexovana pani Vaclavikova,ktorá sama priznala,že byvali hrobari ,ju zdravili a teraz si ju nikto nevšíma,si potrebovala vyliat zlosť…nie je jediný dôkaz o tom,ze hrob zakopaval bager…a pan Majko,doteraz som Vas považoval za priemerného novinara, ale po dnešnom videu som naozaj sklamaný,na aké dno ste spadol!!! Ocividne nabádate p.Vaclavikovu k jej osocujucim odpovediam…Pravda je,ze “ chlapci“ sa nespravali najslusnejsie, ale v jednej veci majú pravdu…Kedykolvek a ktokoľvek z nás, si moze ist tu prácu vyskusat….Pani Vaclavikova, ak citate tento komentár, skúste si prosím vsúpiť do svedomia,ci vám “ toto vsetko“ za to stalo…Moj skromný nazor je,ze cele je to len zastieraci manever, ako vystvat pani Kasikovu a “ zmocnit“ sa cintorínu…Ak mate odvahu, tak nám prezradte meno zaujemcu…dakujem
Toto video mi vyrazilo dych,som zhrozena ako sa spravaju hrobari,ale co uz aka spravkyna taki hrobari… fuj hanba vam,dufam,ze po tomto vsetkom Kasikova sama odide,ja na jej mieste by som som chodila po kanaloch….fuj,fuj,fuj
Tá p. Václavíková tam chodí provokovať? Jej vystupovanie sa vám zdá byť v poriadku?
Jano nerob hanbu prosim ta
Mužlaj ?
Tých 5 chlapov je tam načo, dolievaju naftu do bagra? A pucuju mu lyžicu? Vykopať hrob s bagrom no nech je, pri tom pozostalí nie sú, ale zakopať by ho už mohli ty ľudia čo sú tam na to, z úcty k mŕtvemu a hlavne z úcty k pozostalým.
Keď už zahŕňať nebožtíkov bagrom, tak aspoň čiernym so striebornou stuhou na lyžici. Inak tí hrobári vyzerajú ako voličská základňa ĽSNS, tak čo sa tu niekto čuduje ich správaniu….
čo tu beriete do papul majka????čo s tým on má????on len natočil pravdu.keby ho tam václavíková nezavolala tak by sme ani nevedeli aký debilný kripli zarábajú na pochovávaní našich príbuzných.tomčáni si hanba mesta že toto trpíš.pani kašíková vedela čo hovorí alebo len splietala????a tí hrobári ako si natriasal gule to je správanie pred ženou????toto ich učí vedúca kašíková????a tie prsty čo zákazníkom ukazujú!!!!!!!!!!pán majko výborná práca.
5 junákov ako hora a kukajú na bager ako hrabe? Načo sú tam? Všetci na videu majú mobilné telefóny a načo? čo vybavujú? Rád by som vydel vaše mozole na rukách od lopaty, ale mozole máte akúrat tak na ľavačke magori 😂
preco tu osocujete p.majka,ved len monitoroval situaciu na cintorine,to ze vybehlo pat vulgarnych koko..ov,snad za to majko nemoze.kasikova,ked vidi kameru zahadne onemie,prisla jojka vystrcila len nos z kancelarie,zmohla sa tak akurat na jednu vetu aby sa obratili na veselickeho.ak pridete vybavovat pohreb a nie je tam kamera vtedy ma kasikova papulu ako vrata,drza panovacna osoba.
kde ste tu sebranku ubohych hrobarov zobrali kasikova?
Pani Kašíkova,vy ste zabudla,že nie my občania sme tu pre Vás,ale Vy ste tu pre nás a podla toho by ste sa mali aj správať,a toto čo predvádzali vaši zamestnanci,tak to je pod uroven….to kde žijeme?ako si takéto niečo môžu dovolit,to je,len vaša vizitka…pani Vaclávíková držím Vám palce
Ten banger? je iba okraj hyenizmu co tu predvadza ta panulka z Majim , ak uz isla po tom bagri zjavne cakala kym nalozi na lyzicu lenze ta sa nepohla ! tak zacala robit hystericku scenu nasledne natacat no a uz to islo pre slabsie povahy zo slabsim iQ to je super video,Majka poznam cca 20 rokov povazoval som ho stale za priemerneho pisalka ktoreho som osobne vyvliekol z mojej kancelarie za navrh ktori mi podal sa mi zdal nestranny neobjektivny .no po rokoch jeho sledovania pozorujem ako obchadza dalej nereflektuje na veci verejne ktore su podstatnejsie u Vas v Seredi , uz som mu pisal pre co nepise o tychto veciach su to statisice co odtekaju dolu Vahom , odpisal ze nie je znali k danej veci . dnes je internet Googl danu vec zakon o hazardnych hrach , predajom pozemkov nastudujemza cca 30 Min . Z toho dovodu sa mi vidi ako keby bol plateny za nepisanie ? CI ?
Je tu popísaných mnoho komentárov, ale zdá sa mi, že čím ďalej ich viac pribúda, zabúda sa na podstatu veci, ktorej sa to týka, ba naopak, ako by to bolo si robili vyučtovanie medzi sebou a tiež zaťahujú do problému tých, čo s tým nemajú nič spoločné. Nebolo by lepšie sa vyjadrovať k podstate veci kladne, či záporne. Každý má právo na svoj názor.
Pre IP, čo tu miešate hrušky s jablkami? Viete veľké kulové o seredskom cintoríne a správaní sa pani Kašíkovej k pozostalým! Navyše nie Ste zo Seredi, tak sa starajte o svoje mesto, či dedinu odkiaľ Ste a nenavážajte sa do p. Majka! Kto ste Vy??? Sa stiahnite do klbka radšej
Tak to už neviem kde sme a na com vám občania mesta vôbec záleží. Pan Majko urobil niekoľko reportáži, na základe toho ze pani Vaclavikova ho oslovila, aby otvoril ostatným ľuďom oči a aby ste videli co za osobu spravuje mestský cintorín. Presne tak ako otvára oči odhaľovaním nezakonnosti ktoré sa dejú na MÚ. Na čom vám co sa tu obuvate do Majka teda záleží.? Chcete žiť v meste kde sa dejú nekalé veci a spinavosti alebo aby sa konečne riešili veci k spokojnosti občanov? Fakt nechápem niektoré komentáre. To vam vôbec nevadí ze možno aj vašich príbuzných seredanov budú títo ľudia od prevádzať na poslednej rozlúčke a takto sa bude pani Kasikova pri vybavovaní správať? Fakt toto chcete? Ľudia začnite premýšľať komu ide v tomto meste o dobro. Držím päste pan Majko, robíte svoju prácu dobre.
Do hrobu sa síce ešte nechystám, mam čerstvo po 60tke. Ale dobre ze som toto video videl. Ďakujem ale týmto ľuďom sa teda do rúk nechcem dostať. Som Seredan a chcel by som byť pochovaný na cintoríne v Seredi. Ale toto co som videl nemá hraníc. Radšej sa dohodnem s manželkou a deťmi nech ma dajú spopolnit a chcem byt uložený radšej na poličke doma v regali. A konec.
Kasikova coskoro skonci,hotova je
Akože nebudem tu na nikoho útočit ani si niekoho zastávať Ja osobne som v Seredi na novom cintoríne kopal hrob podotíkam z malým bagríkom o váhe 1.7tony vraj kvôli tomu že je tam vela bordelu koreňov a navážky bolo to vzadu pri plote a bolo to ozaj tak.Myslím si že oprávnene si ma vtedy zavolali na výkop ale Ludia poviem vám že som z toho JA OSOBNE NEMAL DOBRÝ POCIT z ÚCTI K TÝM POCHOVANÝM.ale to sa bavíme o Výkope Hrobu a tak to aj Zostalo!!!!! Po pohrebe hrobári Zosnulého zahrabali Ručne Lopatami.Čo som Vlastne chcel Povedať Nechcem Klamať či som tam bol raz alebo dva krát čisto len na výkop ale viac to nebolo LEBO SOM MÔJMU ŠÉFOVI VTEDY POVEDAL ŽE TO BOLO NAPOSLEDY A ŽE ODMIETAM CHODIŤ NA CINTORÍN ČO JE MIESTO ODPOČINKU ZOSNULÝCH KOPAŤ HROBY podotíkam Malým BÁGRIKOM LEBO MNE SAMÉMU BOLO STOHO NA NIČ ŽE TO MÔŽE CHODIŤ KOPAŤ SÁM a tak aj bolo viac ma k tomu nikto nedonútil !!!!a to stále hovorím o výkope.Ja osobne si neviem predstaviť Zahrabávať Po pohrebe Nebožtíka Bágrom ak to dotičný Strojník Urobil tak to hraničí z Hyjenizmom.Podla mňa je Pohreb o tom že sa posledný krát lúčime z človekom ktorého sme mali vo svojom živote a že to má byť Dôstojné preto by tam Báger po pohrebe a duplom 10 min čo ešte ani neodišli pozostalí NEMAL ČO ROBIŤ.Záver??? Ja som deň pred pohrebom
Max v ďen pohrebu ráno vykopal jamu a tak rýchlo som odtial Letel preč ako sa len dalo Lebo ako som už povedal mne samému to bolo blbé a nevedel som sa stým STOTOŽNIŤ…Pani Kašíková by sa mala troška nad sebou zamyslieť a minimálne aspoň ospravdlniť rodine Václavíkovej za vzniknutú Nepríjemnú Sitiáciu a nie sa chovať až tak Arogantne a Neprofesionálne A na adresu pána Primátora a Veselického sa radčej nebudem ani vyjadrovať chcel by som vidieť ich ako by sa Cítili keby zažijú takúto situáciu oni.PS nejsom si istý kto je ten Boss čo tam kričal že má Titul BC ale podla mňa je to Syn pani Kašíkovej No tebe chlapče len jedno Poviem neviem kde si BC Študoval ale v hlave máš asi pekný Prievan lebo Ak máš TITUL tak Základy Slušného Vystupovania a Vyjadrovania by si mal aspoň Minimálne ovládať a tvojím chovaním si ukázal že máš vychodený tak max 9 ročník základky.Dovy Dopo 🤫🤫🤫🤫🤫
A ten co povedal tej pani ze chcel by som vas pochovavat to akoze jak myslel. Hmm. By ma zaujimalo
Za 6 hodin od uverejnenia clanku a videozaznamu 45 diskusnych prispevkov. Clanok za tento cas precitalo 3142 ludi a video videla necela tisicka.
Az 45 diskutujuci si ale vo videu vsimol jednu z dvoch mimoriadne zavaznych veci, ktore sme zamerne nepomenovali. V ramci maleho socilologickeho prieskumu sme chceli vediet, ci takto zavaznu vec divak zaregistruje.
Ano, ide o tvrdenie jedneho z hrobarov, ze pani Vaclavikovu by chcel pochovavat s dodatkom, te to by sa on potom zasmial. Vazeni spoluobcania, to nie je sranda! Tu verejne hrobar tvrdi zavaznu skutocnost, ktora moze nasvedcovat konaniu znevazujucemu ludske pozostatky, ci moze ist o nebezpecnu deviaciu a to priamo zamestnancom pohrebnej sluzby a spravy cintorina.
Vieme, co sa deje so zomretymi blizkymi osobami po ulozeni ich pozostatkov v marnici, ked s ladovym ksichtom hrobar VEREJNE povie toto? Nie je tento jedinec pripadom mimo vysetrovatela aj pre psychyatra? Je narabane s ludskymi pozostatkami na mestskom cintorine v Seredi v sulade so zakonom?
Pre slaboduchych jedincov – na cintorin som bol zavolany pani Vaclavikovou s obavou o bezpecnost, nakolko mala byt atakovana prave tymito jedincami a uz druhy raz bola na mieste pritomna hliadka MP, ktora inak skutocne zabezpecila aspon nejaky odstup pritomnych individui od novinarov, Vaclavikovej a nasej techniky.
Uz na zaciatku je vidiet, ako jeden z nich osobny atak filmujucej osoby vedeny odzadu ani len nepovazoval za nic mimoriadne.
Preto riesime podanie TO aj s predmetnym skutkom.
Super napísané👍 Úplne súhlasím ten bagrista čo údajne zahrabávál hroby si s toho pravdepodobne nič nerobí, lebo som ho tam videl opäť ale už s oniečo menším pásovým bagrom tak 4 tony, zrejme nemá svedomie a nevadí mu to, tak firme v ktorej pracuje… ale iné som chcel ako bývalý strojník by si nám mohol objasniť či keď stojí bager oproti vykopanému hrobu môže kopať hrob čo má byť vedľa? Dá sa to vôbec? Nebol by ten výkop došikma? Oprav ma ak sa mýlim… je to uachytené aj na videu…
Už tu bolo v komentároch spomínané, že nie sme proti tomu, aby bol pri výkope jamy ak sú nejaké problémy, ako sú veľké korene stromov, alebo skaly a pod. bol použitý aj bager, ale nie taký obrovský a potom odísť, aby nebol na očiach. Nikto z nás by nechcel kopať jamu plnú koreňov alebo skál. Ale treba to vedieť riadiť s citom, aby nebola poškodená dôstojnosť aj neboštika, ako aj príbuzných. Na to tam je správca cintorína, aby riadil bagristu kde a ako má jamu robiť, poprípade aj mu ukázať trasu príchodu a odchodu, aby nebol celý cintorín rozrýpaný.
Neviem to posúdiť ide oto na ktorej strane mal rameno je pravda že sa Rameno dá posúvať do lava a do prava na videu je vidieť že ho má viac na jednej strane ale stojí nad vykopanou Zeminou ak je vykopaný nový hrob na tom mieste kde bola kopa z hrobu pána Václavíka tak potom to bolo tak že Jedným Vrzom zahrabal hrob kde bol už pochovaný a zároveň vedla začal kopať nový v skratke ulahčili si robotu.ale naskytá sa mi jedna otázka neviem nebol som tam Tá druhá jama je ešte stále prázdna lebo ak ano tak nerozumiem pre koho bola kopaná??potom to bol Iba krycí Manéver aby sa mali na čo vyhovoriť.
Veď presne otom bol môj prvý Príspevok Vedenie cintorína v tomto prípade Zlyhalo na plnej čiare už len prístupom pani Kašíkovej k celej Záležitosti
Zajtra tam príde šašek z TT s transparentom a obviní Sulíka ….
Tak toto za starých čias sa stať nemohlo.Poznal som aj hrobarov čo tam pracovali.Boli traja ,Imrisko Sarkozi,Braňo Simoncik a Jaroslav Andrasi.Zaujimave,že oni stíhali kopať jamy, niekedy aj im kopal bager ale vždy to chlapi zahŕňali lopatami.A takéto správanie aké predviedli títo páni,tak to už je veľa.Klobuk dole pred Pánom Sojkom čo spravoval cintorín.To bolo iné jednanie s Ľuďmi.Keby sa to vrátilo späť,bolo by to Super.Len toľko som k tomu chcel napísať..
Ze nestihaju:-)to bol vtip?co nestihaju?hrat sa s mobilmi….je ich tam jak hadov banda jedna….v predoslych clankoch je p.Krajcovic viac krat spominany ako vsetko zorganizoval vybavil a neviem co chvaleny do nebies….preco teda aj tu nepomoze ked vidi aka je situacia chudaci chlapi nestihaju….co im tam neda dvoch chlapov z mesta co sa hrajkaju s konarikmi…lopatu hadam vedia drzat….neskutocne volaco co to tu je za bandu…a este si ich tu ide par jedincov obhajovat….ta pani Kasikova ci jak sa vola by mala okamzite odtial vypadnut co to je preboha za cloveka ked hento dovoli…..v predoslom clanku bolo spominane ako sa jej ludia a policajti nevedia dovolat a museli vybavit hrobarov zo Sale….aj to sa jej treba spytat co to malo znamenat…by som chcel vediet ci by to bolo Tomcanimu alebo Krajcovicovi prijemne ak by sa oni nedovolali….asi nie…
Kasikova ma zmluvu do 11.21, takze …..ostava
tatkom mesta je v …..ci, ze ich volici su nasrati.
Ako nechápem jednu vec čo tvrdil bagrista, že robím len to čo mi prikázali… a keď ti prikážu skočiť do studne tak tam bez rozmyslu skočíš či ako si to myslel? Že aj Vám neni hanba takto rozorať a zneuctiť cintorín
pri takejto obrovskej nespokojnosti občanov sa musí dať vypovedať zmluva okamžite.Koľko sťažností ešte treba písať na vedenie mesta?! Tu to majú v priamom prenose-aký vedúci,takí zamestnanci.
Majko je seredská legenda😂
Majkovi mali dat hneď s lopatu po hlave zaslúžil by si 🤣🤣
Ja síce nie som s Majkom na rovnakej vlnovej dĺžke ale to čo tu o ňom píšete je naozaj hnus ! Keď si niektorý z vás myslí že by to vedel lepšie – založte si vlastnú internetovú stránku !
To nemyslite vazne po tolkych preslapoch a staznostiach co su na meste este rok? To fakt uz nie su v Seredi paky nato aby cintorin riadne a v sulade so zakonom fungoval? Tak toto je uz hnus…prepacte hnus…
Pre Pre Majka. Tak toto si teda prehnal. Takýto grc kým si tu napísal si musel asi dlho premýšľať nad tym ty inteligencia!
a potom sa takyto primitiv cuduje, ked mu zaklopu policajti aj s pisomnym dokazom o trestnom cine v ruke.
1 az 5 lebo verejne ?
Tusim uz tu pisu aj samotny hrobari…alebo ich blizky….ked sa tu pise takto o p.Majkovi…
Nato aby poukazal co sa robi v meste nemusi byt profesional….ludia v Seredi by uz mali konecne otvorit oci…
Občan V našej dedine bol hrobar starší pán a kopal hroby rílom a lopatov a tak isto zahrabaval neboščíkov lopatov a stihal to sám aj na druhých dedinách to je tak len seredi je to inak, prečo?
A v komentare ktory predchvilou zmazal a mam odfoteny som napisal ze do k9mentarov bezdovodne ociernuju ludi a siaha im to az do rodin a ked ho ludia prosia aby ho zmazal vyhovara sa ze sa to neda treba dat trestne oznamenia lebo stym nic on neurobi! Ty spina tebe toto vyhovuje lebo doteraz ziadne oznamenia sa neriesili a tebe to vyhovuje ze trpia tym az cele rodiny!!! A ja nemam ani nie som z tych ludi co tu riesia cintor ale som nestranna osoba. Majko mi predchvilou zmazal komentar kde som napisal aj odkial berie peniaze ake podvody robi a vsetko mam nafotene. Tym si mepomozes ze si to zmazal ja to vsetko vyslem na internet a ludia budu prekvapeny cim sa zaoberas odkial mas bocne financie a ako to funguje tu s komentarmi. Ty skurvena spina vsetko dostanes vratene a lydia v meste uvidia co si zac ty spinavy bastard a mozes ma udat hnet dnes!!! Ale ja ti vratim vsetko za vsetkych co si kazdemu narobil ty verejne spinave hovno
Komentar 1. februára 2021, 12:06 – mylis sa, ja som komentare nezmazal. Komentar zmazany nie je, je archivovany. Urobil to administrator – ja podavam len to trestne oznamenie.
Pre Miki 31. januára 2021, 20:24:
Takzvaná cougar. Tiež by som si dal povedať.
To trestne oznamenie podaj uz dnes ty bastard! Tesim sa nato a budem pisat aj odkial beries svobe podnikatelske peniaze co robis a ako funguju tvoje komentare ktore miznu behom minuty ty cigansky bastard! Teraz ukazem seredanom co si zac ty ty skurvenec ako ty na nas tak ja ukazem im co si zac ty ty pan novinar. Teraz pocitis spinu osebe verejne ty a uvidime co urobis potom a zverejnim aj to odkial a od koho prijmas financie a kto ti za sluzby dava bokom peniaze. Ty odpad vydrbany
Pre Majka 1. februára 2021, 12:23 – suhlasim, vynechaj invektivy, vulgarizmy a zverejni vsetko.
Majko ty spinavy bastard! Predchvilou som sem napisal pravdivy komentar a zmizol! Ty spinavy bastard tak predsa si vymazavas komenty ktore ti nevyhovuju a su pravdive o tvojej osobe!! Ja som si ten komentar ktory som uverejnil odfotil na mobil z pc obrazovky a aj screenshotol z mobilu a cele to budem zverejnovat aky si podvodnik a ako zmazavas komentare o sebe kedze som tam napisal ako komentare ktore poskodzuju nas aj nase rodiny a prosia ta aby si to zmazal a vyhovaras sa ze sa to neda!! Teraz si zmazal komentar ktory som napisal aky si podvodnil odkial beries peniaze kedze sa robis svaty a aj otom ako to funguje a tejto tvohej stranke aj s trestnym oznamenim ked to poskodzuje az rodiny. Ty skutvena spina ciganska chod tento koment udat ale cely moj koment som nafotil ako z mobilu tak aj notebooku ako to bolo tu v komentaroch uverejnene. Sam seba si pojebal teraz a vsetko budem zverejnovat po sietach a mozes si patrat pomne ja sa ti predstavim aj sam a kludne ma mozes udat ale ja teraz ukazem verejnosti co robis ty na svojej stranke ake hyenizmus a zavadzas ludi a aky si podvodnik a odkial beries peniaze ty. Ved pockaj teraz co si zmazal komentar to dostane cela sered teraz ti kazdy vrati to co robis ty ty spinavy asocialny bastard!!! A takto pojdemr dalej a uvidime na co vsetko dojdu tebe zabtie roky ty verejna spina a este budes o sebe zmazavat komentare! A ulopozornujem ta ze ako aom odfotil komentar ten co si zmazal tak bude odfoteny aj tento ty spina skurvena!
Majko zverejnim vsetko vyckaj. Ja rozhodnem kedy to vypustim a aj tvojich znamych len vydrz. Teraz ukazem ja celemu mestu co si za hovno ty debilek. Velky novinar upadnes a urobim pre to vsetko. Aj tie tvoje financie neboj nic. Chvilu to trvalo aj tvojich znamych zverejnim aj podvody aj komenty a co robis. Teraz uvidime a uvidia co si za vtacika vydrbaneho
3x zmazany tento koment 1. februára 2021, 12:25 – si primitiv nehodny odpovede…
pre zmazany koment
stihol som prečítať všetky tvoje komentáre.ukázal si jedine ty čo si zač aký primitív.čo ti pán majko stúpil na otlak a bol si odfotený ako ťa berie kriminálka?táto sereď je jeden odporný brloh plný grázlov a psychopatov ako si ty
Mozes mazat budem to davat pod kazde clanky. Mas strach. Ty sa obuvas do kazdeho teraz ti za kazdeho vsetko vratim ja. Kludne mas mam to nakopirovane a trestne oznamenie podaj hnet 3x. Uvidime ci to budu riesit tak ako nam vsetkym. Verejne vyhlasujem ze zverejnim odkial a odkoho sa nechavas financovat a odkaz dotycnym ze nech nemaju reci navyse ked chcu byt utajeny a aj ako tu funguju tvoje komentare a ako zi ich okamzite mazes ked sa jedna o teba. Teraz uvidia seredania ci si zac ty. Svaty clovek ktory bojuje za slusnost a si spinavy cigan podvodnik a klamar. Ved pockaj teraz si vychutnam ja teba aj cele mesto ako si to robil doteraz ty ty verejne hovno
Nie nestupil mi na otlak. Teraz je cas aby ludia vedeli kto je Majko a o jeho podvodoch peniazoch odkial berie a ako to funguje s komentarmi ktore poskodzuju az rodiny. Kludne sa obuvajte domna je mi to jedno ale je cas predstavit vam zakonodarcu a nevinneho Majka.
Tak teraz nam teda vysvetli ty primitiv ze preco odrazu administrator zmazal komentare ohladom tvojej osoby do par minut? Vysvetli to verejne ako a preco sa to stalo a ostatne komentare su nebi zmazane nikdy a nikym? Vyjadri sa verejne mas priestor. Si akoze novinar a toto je verejna komunikacia tak chceme to vsetci vediet. Cakame……..
Majko odpisoval si tu do par minut teraz nic. Vyjadri sa verejne k otazke kedze si verejny novinar a ludia to chcu vediet!!!
Re Majka 1. februára 2021, 12:46 – je to jednoduche – administrator uz viac ako 6 rokov riesi komentare, ja na to cas nemam. Su jasne pravidla – vazne utoky na autorov clankov stiahne do archivu a nasledne sa autor clanku rozhoduje, ci poda trestne oznamenie. V pripade prispevkov od Tvojej osoby som bol upozorneny, preto som reagoval a nasledne Ta vyzval, aby si vsetko o com pises zverejnil.
Prispevky nachadzajuce sa v diskusii a NEtykajuce sa autorov clankov mazane skutocne byt nemozu, pokym nerozhodne autorita, teda napr. sud.
Len nad dovodmi treba rozmyslat, s cim mas Ty evidentne problem.
Ty spinavy klamar!!!! Najubohejsia vyhovorka aku si napisal. Cas odpisovat na utok svojen osoby mas a vymazat cas uz nemas? Ty spinavy klamarsky pes! Ty si myslis ze sme jebnuty ze???!!!! Skus nieco ine lebo toto je hodne asocialneho cigana
Pre Majka 1. februára 2021, 13:05 – tazka komunikacia, skusim este raz a zrozumitelnejsie: co bude „zmazane“ nie je o case, ale o prave.
V poriadku Majko ostatne si zverejnim aj ja a ako fungujes ty aj tvoja stranka a tvohe bludy si nechaj pre svojich doma. Tak ako ty poukazujes na druhych teraz bude poukazane na teba aj s dokazmi a budea milo prekvapeny a aj ludia kedze sa hras na zakon. Ty odpad podvodnik klamar a asocialny honic komentarov. Si myslis alw mysliet nieje vsetko ty primitivna opica a cakam na to trestne oznamenie. Tebe sa to mozno podari kedze sa to nepodarilo za roky ani jednemu. Ak ti to vyjde pozrieme sa aj nato ako sa ti to podarilo dufam ze budea uspesny ty verejny odpad. A nezabudni mazat zas lebo uz to odrazu nemizne ale nakopirujem to vzdy zas a zvova ty potkan!
Pre majka 1. februára 2021, 13:21 – netreba zmazat, treba Ta nechat, aby si sa ukazal.
Nie mna ja ukazem.na teba a tvoje cinnosti. Hucat za kameru vies aj ohanat oznameniami aj zakonmi lenze je tu aj druha strana a nie za kamerou ty potkan. Ludia budu vediet aky clovek im posuva informacie kedze sam si necisty podvodnik. Ukazujes fotis pises ohovaras. Teraz je rad na teba a velmi dobre sa pozname ved uvidis meno na trestnom oznameni. Mne to zato stoji ale pojdes somnou aj ty a ked ty robis pre ludi tak ja toto pre ludi urobim tiez len uvidime potom ako sa stym zvezies ty.
Pre majka 1. februára 2021, 13:31 – pred niekolkymi hodinami som napisal – konaj !
Kludne drzim ti palce ty opica. A podaj to 2x
Pan Majko ocenujem Vasu pracu….len tak dalej
akosi sa to tu zvrhlo.psychopat tu utočí na majka, ktorému je to fuk,lebo je na psychopatov zvyknutý.je vidieť ako ľahko sa anonymne hádže špina na konkrétnych ľudí.pán majko ako sa psychopatovi ubránite?
Pokúste sa pozrieť na svet inými očami, možno Vám to pomôže, dnes krásne svieti slnko pre všetkých, to znamená, že aj pre takých ako ste Vy Pán nahnevaný, a prosím prestante osočovať ľudí okolo seba, ak to pochopíte tak Vám veľmi pekne ďakujem.
ten bager má akú váhu? môže teraz jazdiť po moste ? 🙂 😀
A hentá nádhera hrobárov poštvala ako bandu sprostých trúdov, aby hučali a „narobili bodrel“ ale sama sa zašije, dobre ich má vycvičených, jak psov na povel.
Aké služby také mesto – takže ma to v Seredi ani neprekvapuje, úplne to zodpovedá „vedeniu“.
Aké služby – také mesto.
Takže táto situácia ma v Seredi ani neprekvapuje, úplne to zodpovedá „vedeniu“.
občan 1. februára 2021, 14:03 – z casti mate pravdu, je mi to jedno, kedze urcite nevie viac, ako ja. Takze po tejto stranke som kludny. So spinou mate pravdu, zial, taka je doba.
A branit sa? Su zapasy, pri ktorych je potrebne identifikovat pricinu a nasledne sa clovek dopracuje k vysledku rychlejsie.
Vsetko konanie je potrebne vnimat v kontexte ostatnych udalosti a vidiet tak trosku „za roh“.
Krok za krokom… – presne ako v ostatnych veciach.
a pritom staci dodrziavat VZN mesta
na pohrebisku je zakazane:
j) počas vykonávania pohrebného obradu vojsť a jazdiť s motorovým vozidlom v priestoroch pohrebiska,
k) v čase konania smútočných obradov a pietnych akcií, vykonávať v blízkosti miesta ich konania akékoľvek stavebné práce, kamenárske práce alebo iné práce, ktoré svojou povahou môžu byť spôsobilé rušiť dôstojnosť a pokojný priebeh konania smútočného obradu alebo pietnej akcie
porusujes pravidla? koniec zmluvy…
Všetko príliš jednostranne,dokiaľ sa nevyjadria Ti ľudia,ktorých sa to týka,a ktorých ste tu už všetci ako na povel odsúdili(podľa pár fotiek),každý rozumný človek sa k tomu vôbec nevyjadrí.Ale vetsinou to tu tak funguje.
Kasikova to je opilec
Myslím že ten čo tu tak útočí je jeden z tých na videu…či? A myslím že sa nechal uniesť, podľa mňa nevie absolútne nič, iba kecá do prázdna.
Strašne nemám rád takéto indivíduá, ale bohužiaľ takých je strašné veľa, kdekoľvek. Hovno dokázali ale myslia si že majú múdrosť sveta.
P. Majko držím palce a podporujem všetky vaše aktivity
Bankovy manazer 🙂 dekel na marse. Milos a ty sa hadas s hrobarmi? Co cakas diskusiu na urovni? Zbytocna komunikacia, energia a cas. Treba sa bavit s kompetentnymi.
Majko. Mazete komenty ktoré vám nepasuju. Keď ma niekto iný názor atď. Ste dno novinárskeho remesla
Lubo, ale cintorin je mestsky takze kompetentny je richtar. A ten nekomunikuje a ta, co ma cmiter v prenajme dostala sancu a nic.
Pozrela som si video, ale som zhrozená z chovania najma tých 4 z 5 pracovníkov cintorína. Tie ich gestá, vulgarizmy,tak toto sú pracovníci pietneho miesta v Seredi. S pani správkyňou cintorína tiež nemám dobré skúsenosti.Nebudem to tu rozpisovať. Ale je dobré p. Majko, že ste poukázal nato, aká morálka panuje na sereďskom cintoríne a ako to tu funguje. Problémy na cintoríne sú dlhodobé a mesto by už konečne malo konať.
Este to chvilu potrva kym to ludia pochopia aky je to potkan ten prasivy Majko! Sam maze komentare pisane voci nemu ale ked tu urazaju ludi a pisu ich cele mena a poprosia ho o zmazanie posle ich do pice nech daju trestne oznamenie lebo to on nemoze a ten potkan si maze ktore su prosti nemu lebo ten bastard neznesie kritiku na svoju ubohu osobu. A nevolaj ho novinar lebo nim vobec nie je ma len internetovu stranku. Ved ludia zistia aj odkial.ma financie preto to mazal
A ten čo má titul akože Bc prečo robí hrobara prečo klesol na dno ti hrobari to je samí opilec ako Kasikova ten cintor vyzerá ako celé vedenie
Pre Pohreb vies hovno o tom aky mal oni vztah, a keby si mudra zakomplexovana Andreja Vaclavikova pockala tak by videla ze ten hrob zahrabavali lopatami styria zamestnanci…radsej by sa mali ludia starat sami o seba jaky hnoj maju doma ini a nie sa navazat do druheho ked o tom hovno viete
Pán Majko, vy ste naozaj asi padol na úplné novinárske dno. Takéto video som naozaj od Vás nečakal. To bola čistá provokácia. A to že Vám nedvíha Veselický telefón a taktiež tá pani na Cintoríne, tak to sa ani nedivím. Po tomto by som Vám ani ja nedvíhal.
Ale jednu vec ste si neuvedomili. A nie to, že sa niekto vyhráža a ukazuje hanlivé gestá. To hovorí o inteligencii. Ale to, že čo budeme robiť, keď tí chlapi dajú výpoveď? Nových hrobárov nenájdeme na každom kroku. Ukážte mi, kto bude kopať hroby? Denne 1 až 2. Vy pán Majko? Alebo pani V.?
Ak som Vás urazil, tak sa verejne ospravedlňujem, aby ste na mňa nepodali trestné oznámenie, ako máte v obľube a nahovárate na to každého okolo seba. Inak Vaše ješitné TO zamestnávajú našu políciu stále. Koľko ste ich minulý rok podali a koľko bolo s odpoveďou, že sú neopodstatnené?
Mimochodom ak Vám niekto priamo povie, že si neželá byť natáčaný, tak to môžete zverejniť? Aj keď je to na verejnom priestranstve? Toto celé sa dalo v kľude a s rozumom vyriešiť. Mohol o tom byť aj normálny článok. Len tu musí mať niekto rozum a chuť riešiť a nielen hľadať bulvárnu senzáciu. Milujem ľudí, ktorí vedia len na chyby ukazovať, ale sami nevedia nájsť iné riešenie. Ako novinár by ste teraz mohol ísť za týždeň skúsiť vykopať a zakopať 8 hrobov a potom napísať článok, že aká je to robota „hrobár“. Ale tento článok by si neprečítalo 3tis. ľudí a video o ňom by si nepozrelo tisíc a nemalo by to 45 komentárov za hodinu. Ale ten článok by mohol mať aj úroveň. Produkujete len odpad. SOL už nie je to čo bývalo… Už je to len bulvár, Majkov blog a úvahy a preberanie tlačových správ.
Pre berco jan 1. februára 2021, 17:49 – ty si riadny pako. Patríš do richtárovej úderky? Alebo si sa už taký sprostý vyskytol
Nie som strojník, ale k použitiu malého bagru 1,7t.
Máme hrob o hĺbke 1,6m a dĺžke 2m. Bager nemôže stáť na kraji ale min 0,5m od kraja (ale aj to je podľa mňa málo). Kĺb ramena je vo výške cca 50cm nad zemou. Má bager dosah 4m? Resp. dokáže vykopať minibager hrob?
To ma len tak napadlo na margo toho minibagra.
Pre lolo. Nie som zo Serede. Som z ga.nepoznam presne pomermi, kto za koho, kto skim. Reagujem na video ktoré zverejnil pan majko a bolo to ako som písal. Pod úroveň. Vy ma urážaťe, podpises sa lolo. Aši aj budeš lolo
Pan Majko len tak dalej…vela siiiil..
Pani Andrea Václaviková, už mala spor s viacerími, dokonca aj niekolko rokov zo samotným zosnulím, ale to je jej vec. Tu nešlo o nič iné len divadlo s jej strany!!! Dnes media hladajú senzácie a to im v tomto prípade prišlo vhod!!! Bager je použivaný na výkop hlbkových hrobov, kde hlbka hrobu je 2,5m a tak tomu bolo i v tomto prípade. Dalšia vec ktorá je velmi smutná, že sa tu niektorí hanlivo navažajú do pozostalej pani manželky, hoci ich rodinne pomery nepoznajú, ale to len dokazuje ich inteligencu, či skor ich úbohosť, či závisť! Ano takto sa to prejavuje a každy normalny človek si urobí svoj obraz. Je fakt dosť smutne čoho su ludia schopní, že i pri úmrtí v rodine sú schopný navážať sa do pozostalých, je to úbohe!!!!Ale niet sa čo čudovať, to je realita dnešnej spoločnosti, že sa niektorí ludia zmenili na hyeny. Ja skôr chcem vyjadriť pozostalym ,, Uprimnú sústrasť ,, a vela síl i v tento čas, kedy sú im niektorí, schopný ešte zneprijemňovať život urážkami na ich adresu. A ešte niečo vážená pani Andrea, mala by ste si najskor upratať pred vlasným prahom, i tí ktorí ste sa vulgarne vyjadrovali na adresu pozostalej, ale je jasné že je jednoduchšie si otierať ústa o druhých ako pozrieť sa do zrkadla. Len tolko.
Berco jan 1. februára 2021, 19:13 – koment nepatril vám ale príspevku Pre berco jan 1. februára 2021, 17:49
pre seredana vy aby ste nenaznacil matovica ty si dobry chudak sem ho nezpominaj
som presvedčený, že aj dve volebné obdobia, môžu uškodiť súdnosti, inak rozumnych a slušných ľudí..s istotou úradu, prichádza aj istá strata súdnosti, nevidenie reality..úroveň vedenia na cintoríne je rovnaká, ako úroveň jej nižších článkov, viď video..ak by sa rovnako chovali majitelia, zamestnanci v inych sukromnych firmach, trebars v nejakej pizzerii, či predajni byciklov, skoro by skončili na trhu (((
Kasikova je odpad
Milosi zabudol ako sa schovaval v Soporni za kosom chcel natocit starostu ako sa hada z poslancom len ta zbadal hned si utekal jak dole kopcom , ale mam ta rad ty to mas v sebe nemozes za svoju diagnozu
BC – blbec cintorinsky
Pre 1. Velmi pekne napisane , OOPZ seredi su z neho na nervi , osobne som ho vyhostil z mojej kancelarie v minulosti za drizdy , velmi mu vyhovuje korela ked su obcania citlivy na kazdu udalost , dval som mu podnety o zavaznejsej problematike no do tej nezasiahol do dnesneho dna pre co asi ?
Ale cintorin v Seredi je velky problem..nech na Majka kydate ako chcete…
Cintorín je problém, ktorý treba riešiť. Ale tu sa jedna o to akým spôsobom to celé bolo podané. Toto je horšie ako posledný bulvár. Tento spôsob nemá s novinárčinou absolútne nič spoločné. Novinár má byt objektívny a dať kľudne možnosť vyjadrit sa obom stranám. Toto tu bolo zlé od začiatku. Pred zverejnením videa od pani V. bol pán Majko za pani z cintorína a spýtal sa jej na to? Napísal objektívny článok? Napísal niekedy pán Majko objektívny článok o niečom v meste? Alebo napísal len to čo je tu zlé.
pre 3
vy ste nafetovaný????veď toto je už asi 3 článok alebo 4 článok.majko volal kašíkovej tuším 14X a ani raz nedvihla mobil čo má na internete.nedvíhla ani policajtom a preto mŕtvy pán ležal na chodníku skoro 4 hodiny.majko písal aj hovorkyni a tá sa na to vysrala a poslala ho za veselickým tuším to píšem dobre.ani ten nedvíhal.majko má svätú trpezlivosť a kašíková si za to môže sama.na videu už neni objektívne????a kde potom??????
áno ponúkol vyjadriť sa aj druhej strane, bez záujmu
a čo je tu dobré? Všetko čo Tomčányi robí , sú len tie najzákladnejšie veci, ktoré musí robiť. Nerobí nič navyše.
Pre 3. Ja sledujem túto kauzu od začiatku a viem ze pan Majko dal možnosť vyjadriť sa všetkým stranám a pani Kasikovu požiadal o vyjadrenie ešte pred prvým článkom ale nedvíhala telefón!!! a tu na kameru povedala ze sa vyjadrí hovorca mesta Veselicky. Akože komu ešte robí tento pán hovorcu. Nie ze by som aj ja chcel, nedajboh 🤣ale je to čudné co povedala
ten obrazok pochovavania hromady truhiel s neznámymi z new yorku este z apríla tu robí čo ?
1 bager stal nad kopou hliny ale nezahŕňa 2pani Vaclavikova mala chvylu dočkať a potom riešiť keby mala dôkaz Pani Kasikovu moc nepoznám ťa neriesim Cintorín je fakt rozriti
chalani na videu nehanbíte sa ? na dôchodkyňu napínate svaly ale do lopaty sa neviete oprieť, tam by nahromadená energia pominula… miesto toho vás musí zachrániť bager…
otázka potom znie čo tam vlastne na cintoríne robíte? mastíte karty, alebo k@re , či nebodaj robíte SBS na cintoríne
ten pán s tým titulom Bc. – teba je škoda, mohol si sa uplatniť niekde inde
Pre Nikto,cintorín je pietne miesto a nie nejaké stavenisko .Báger tam nemá čo hľadať pri pohrebnom obrade!
Tak ludkovia ked sa tu tak zastavatem rucneho kopania jam pre zosnuleho, treba sa nahlasit ako brigadnik. Viete o tom , že sa to kope rucne ? Treba si to prist skusit. Aj pre dom sa volakedy kopali zaklady rucne, dnes pouzivate bagre, lebo je to lahsie. A preco pouzivate auta ? Mohli by ste pouzivat kone a povoz. Je to ekologickejsie. Pochopte , ze tam nie je buldozer o velkosti domu ale minibagrik, ale ako vravim , ked nechcete modernizaciu ok, hlaste sa dobrovolne na brigadu, dostanete lopatu a mozte sa realizovat. A samozrejme necakajte plat ako generalny riaditel v nadnarodnej spolocnosti. Lebo za taky plat, sa navysi cena za pohrebne sluzby a to zas sa nebude pacit pozostalim.
Clanky od Majka stoja za to, ja by som mu doprial aby bol primator. Dopadol by ako pablb z TT. Vsetci uz len cakame , kedy budeme moct tahat Matesa-Besneho ulicami. To iste by cakalo aj Majka, lebo bliakat z pozarohu a pisat clanky ako je vsetko zle a on by to urobil 1000x lepsie, to je take populisticke, ako ked sa imbecil z TT postavil pred Vilu Pociatka, nabulikal ze stala 10x viac ako stala a ludia mu dali hlas. Ale co ked je to len populista, co skodi celemu SVK, to iste aj Majko, len bucat a skodit by vedel. Su to ludia co patria do kazajky.
a zase sem ťaháš Matoviča, pozri sa do zrkadla, trčí ti biela pena z huby, ako besnému, daj sa vyšetriť, ale v kazajke, aby si niekoho nepohrýzol.
Máš úplnú pravdu,tí dvaja majú rovnakú diagnózu
1,pohreb sa nenavysi, pretože ho pani spravkyna zaráta ako za rucne kopany, sú aj na to tabulky =vola sa to cennik, chlapci – hrobari sú plateny za vykonanu prácu a nie za pobehovanie po cintorine, a to že ideme spiatocnickou cestou, to všetci zazivame, a možno sa dožijeme aj toho že budeme chodit a cestovat na vozoch.
Ten bagrik bol naozaj mini, len ten pan bagrista bol mini človek, treba sa lepšie pozrieť, ako v z rozpravky o guliverovi
1,pohreb sa nenavysi, pretože ho pani spravkyna zaráta ako za rucne kopany, sú aj na to tabulky =vola sa to cennik, chlapci – hrobari sú plateny za vykonanu prácu a nie za pobehovanie po cintorine, a to že ideme spiatocnickou cestou, to všetci zazivame, a možno sa dožijeme aj toho že budeme chodit a cestovat na vozoch.
Tak chlapci co viete co a ako vratane Majka dokonaleho, treba ist kopat hroby. Rad sa pozriem , ako nahradite bagrik a pojde Vam to od ruky. A samozrejme za ten ich plat. Kedy nastupujete ?
To hentaki ludoopi robia na cintorine? Prezliekaju mrtve tela? To sa dam radsej spalit. A nepiste tu ze vaclavikova nema dokaz ze sa zahrabava bagrom. Markiza natocila jednu pani a ta potvrdila ze videla niekolko krat ako sa zahrabava bagrom. A primator? Hamba.urcite z toho nieco ma ze tam drzi hentaku neprofesionalnu firmu.
Markíza natočila jednu pani a tá potvrdila, že videla niekoľko krát ako sa zahrabáva bagrom. To už len je dôkaz. Buď také video existuje alebo neexistuje.
Ja ked skapem , tak mi je jedno ci mi jamu vykope bagrik a aj ma bagrik zasype. Neviem co z toho robite vedu. Smrt je novy zaciatok. Ked ste proti bagru, tak budte aj proti lopate . Ved lopata nieje prirastena k ruke, tak nech teda Vam kopu hrob bez lopaty, alebo si ho vykopte a nech Vas rodina rukami zahrabe, neulahcujte si to lopatami a kedze je nedostatok ludi co by islo kopat hrob tak je pochopitelne , ze si to ulahcia bagrikom, je 21 storocie. Vsetko napreduje
Tebe to moznoze je jedno cim ta zahrabu ale tvojej rodine to jedno nieje.si myslim teda.
Tebe to mozno jedno je, ale pozostalim na pohrebe to uz jedno nie je.
A Kasikova, keby dodrziavala VZN a Prevadzkovy poriadok tak tento clanok ani nevznikne.
Všetko napreduje, ale zlym smerom, neludskot je na vrchole, a tak to vsetko aj vyzera, ludia sú k sebe horsi a horsi, ale zijeme v 21 storoci ❗
pan majko kam pride tam siri nenavist a vsetkych na okolo osiera, len on je ten najsvatejsi, samozrejme len na koho si moze dovolit …
Pan Majko len tak dalej…
pre Obcan 2. februára 2021, 9:10, daj sa vysetrit, je zjavne ze potrebujes odbornu pomoc!!!!
Keby bolo všetko ako má byť, pan Majko by ospevoval naše mesto, ktoré niekedy bolo oveľa krajsie aj bez bagrikov a vyspelej techniky, spoluobcania snazte sa udrziavat verejne priestranstvo a opat sa budeme citit dobre v našom meste, a pan Majko nebude mat na čo poukazovat, doprajte mu aby mohol pisat len pekne o nasom meste Sereď.
Občan mirka má pravdu,vyhladaj psychiatra.
odhliadnuc od toho, ze ten hnusny odporny Majko, rozostvavac, pisalek, a vymazavac prispevkov, dovoli za svoje prachy a vo svojom case takym ako julo, alebo mirka slobodne a zadarmo kecat co chcu na strankach SOL, inak by len ich blizki vedeli co su zac…
Pan Majko hlavu hore…len tak dalej..
Aj voľakedy sa kopali hroby ručne, pretože tie hroby sú na husto osadené a bagre by len spravili na ďalších škodu. Ale chcem povedať, že ich kopali ľudia , ktorí mali v úcte pietne miesto, správali sa veľmi slušne a úctivo k pozostalým a nepotrebovali na to ani maturitu, ani titul BC, aby vedeli ako sa majú chovať na cintoríne. Voľakedy to malo úroveň-najma za pani Nagyovej, pánov Šuláka, drobného Imra,. Táto tlupa mladých, silných, drzých pánov vyzerá skôr ako SBS, alebo skupina bodygardov. Ale aký pán, taký krám, čo iné dodať.
Veľmi výstižne napísané aj pravdivé,
Kto sa tu opovažuje skritizovať p MAJKA, veď je lepší ako nebohý Janko Kuciak. Prosím Vás, videl niekto nezávislého novinára? Aj Kuciakov otec sa raz svojho syna spýtal. Janko prečo sa nevenuješ aj druhej strane? Syn mu nato odpovedal – otec ty tomu nerozumieš. Keby tomu nerozumel, tak by mu takúto otázku asi nedal. No prachy jsou prachy. ČI ?
pre anonym 2. februára 2021, 11:14, a ta ozrata vaclavikova sa chova slusne na pietnom mieste ked tam skrieka ako zmyslov zbavena???
Pre misko : a osobne ste ju videli že bola ožratá, treba to aj dokázať,
misko : ktorá by to mala byť, v seredi sú tri vaclavikove, ktorá to je? Tá ožratá? Tie dve nepiju, čiže tie sú mimo podozrenia a tá tretia V. V.?
bolo by nanajvýš vhodné aby Tomčányi, Veselický a Krajčovič si dali bagrom vykopať veľkú troj jamu pokiaľ sú vo funcii mesta a keď zgegnú vybavím aby prišiel vojenský buldozer a zahrnul ich, avšak predtým zakúpim 100 kg nehaseného vápna a posypem ich aby ich lepšie zhltla matička zem.
pre Kamarátka 2. februára 2021, 16:33, mozno nie ozrata ale dobre mimo, ked sa takto chova na pietnom mieste aj mojich vela znamych tam je pochovanych a nezelam si aby tam hentaka jezibaba vrieskala!!!! nech ide do chlieva kam patri vrieskat!!!
pre, Kamarátka 2. februára 2021, 16:33, si pozri to video, hadam to nevrieskal ten jeden hrobar co tam stal …
Tie komentáre, čo tu hore vyššie písal niekto z tých hrobárov-súdim podľa vulgarizmov a ich chovania, čo predviedli na videu, je hnus. Ale ani to nie je pravda, že za týždeň je 8 pohrebov a sa to nedá zvládnuť a ešte k tomu za takú mzdu.Myslím, že keby to bolo také finančne zlé, už by sa o cintorín netrhala pani Kašíková a ani by tam nezamestnala svojho syna a ani zdraví, mužní, mladí chlapi by nerobili hrobárov. Vždy sú záujemcovia o cintorín, a o prácu na cintoríne, len si nenamýšľajte, že cintorín by zostal bez pracovníkov. Nie ste nenahraditeľní. Vždy bol a bude záujem o túto prácu. Jediná istota na tomto svete je, že každý skončíme tam. To nie sú služby, ktoré by skrachovali.Za každej vlády, každej pandémie idú a nezatvárajú sa.
Keby aj bolo 8 pohrebov, veď ich je tam dosť na kopanie jám. Stačí odložiť mobily z rúk.
kasikova sa tam bude drzat zubama,vie ako tam zarabat,okradat
Veru veru….
Kasikova ma seriozny problem, dufam ze cim skorej skonci
Tato pani je hnus ! Ona je zodpovedna za vsetko co sa udialo, co sa deje a co sa bude diat. Tak chudakov nechajte napokoji uz, robia co musia ked chcu uzivit svoje rodiny v tejto dobe. Za vsetko je zodpovedna ona a nik iny, este mozno Tomci s bachorom a Krajcovicko s hviezdnymi premiamy, ktori to vsetko schvalili a dopustili.
hrobari robia co musia,nechcu dojst o robotu,Ona je zodpovedna za vsetko
dufam,ze starosta si to uvedomuje a konecne ju posle do te srdehele,tam kam patri troska jedna vypita atd…….
Neotravuj tu
To co vam tu preplo? Ludia…
Janka nie preplo,jeblo !
Hrobári si teraz uvedomujú, že by mohli prísť o robotu,ale keď ukazovali vulgárne gesta a mlátili vulgárnimi papuľami vtedy si neuvedomovali nič. Pripadali mi,že buť majú v sebe alkohol, alebo drogy, lebo inak by nemohli toto primitívne divadlo zahrať.
To neni pravda..normalny chlap u nej nevydrzi…len taky odpad..
Kasikova je pekna samica.
#cougar
#milf
#uptheass
Tak ako…pohrebka funguje dalej? Predlzena zmluva? Hrozneee
Dnes po šiestich zmeškaných telefonatoch napísala naspäť iba sms-ku:“zavolajte si 112″. Nevedela kto volal,prečo volal..Toľko k „službám p.Kasikovej a jej pohrebnej služby nám obyvateľom mesta Sereď. Dúfam,že má predĺženu zmluvu s mestom-môže za naše slopať ďalej
Dnes uz je mozne povedat, ze toto nie je prioritne vecou Kasikovej, ale primatora a statutara mesta Tomcanyiho. Kasikova pri takychto sluzbach kludne nech skrachuje. Problem je, ze k tomu nedojde, pokym je tahana spravovanim mestskeho cintorina. A zmluvne vztahy riesi statutar.
Spravne p.Majko…tak to je…tato pani je krasna vizitka mesta Sered…neskutocne…
Fetacka rodina,hnus